کیش امروز به شدت لرزید اما سازمان منطقه آزاد کیش نلرزید!

اقتصاد100: عصر ام روز لرزشی عجیب در کیش روی داد و هنوز به طور مشخص علت این لرزش مشخص نیست ولی از ستاد بحران گرفته تا سازمان لرزه نگاری درباره آن صحبت کرده و خبر آن در تمام رسانه ها کار شده است اما مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش می گوید، آن صدا و لرزش را حس نکرده است و از علت بی خبر است.

کیش امروز به شدت لرزید اما سازمان منطقه آزاد کیش نلرزید!

اقتصاد100: لرزش زمین در کیش به گونه ای بوده است که مردم تصور کرده اند زلزله ای به بزرگی ۴ تا ۵ ریشتر رخ داده است اما در فضای مجازی به سرعت این خبر دست به دست شد که صدای بلندی از سمت پارک آبی اوشن شنیده شده است.

رییس ستاد مدیریت بحران  کیش  وقوع زلزله را در کیش تایید نکرد.

رییس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: لرزشی که حوالی ساعت ١۶ امروز در جزیره کیش احساس شد در سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران ثبت نشده است و ستاد مدیریت بحران هرمزگان نیز این لرزش را ناشی از وقوع زلزله نمی داند. موضوع همچنان در دست بررسی است تا علت این زمین لرزه مشخص شود.

این در حالی است که ساعت از 19:30 دقیقه گذشته و از  این صدا که باعث ترس بسیاری از افراد شده، 3 ساعت گذشته است و محمد نیکجو سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد100 درباره شنیده شدن صدای مهیب و لرزش زمین در کیش می گوید: من از این موضوع اطلاعی ندارم زیرا ما نلرزیدیم. شما زمان این اتفاق را بگویید تا بنده پیگیری کنم و به شما اطلاع دهم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما