کشف آجیل میلیاردی !

اقتصاد 100 - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف آجیل قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال خبر داد.

کشف آجیل میلیاردی !

سرهنگ حسین بدری روز چهارشنبه در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح نوروزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این وانت نیسان، مقدار یک هزار و ۴۹ کیلوگرم فندق و مقدار ۳۰۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه هشت میلیارد ریال برآورد و یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بدری با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

دستگیری عامل اختلاس ۲۵۰ میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری عامل اختلاس ۲۵۰ میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی گفت: با وصول چندین فقره شکایت مبنی بر کسر موجودی از حساب مشتریان یکی از بانک ها مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی یک نفر متهم در این خصوص مراتب دستگیری با صدور دستور جلب، پیگیری و نهایتا شخص مورد نظر هنگام تردد با خودرو شخصی در یکی از محلات شهرستان زنجان دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم با دسترسی غیرمجاز به حساب مشتریان یکی از بانک ها اقدام به انتقال ۲۵۰ میلیارد ریال وجه به حساب خود کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان عنوان کرد: فرد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

منبع : ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما