یک بازیکن دیگر هم متهم به تجاوز جنسی شد ! در دنیای فوتبال چه خبر است ؟

اقتصاد 100- شب گذشته بود که نشریه لوپاریزین در وبسایت خود ادعا کرد اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی پلیس قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، زنی جوان شنبه شب گذشته با حضور در ایستگاه پلیس، ادعا کرد که بازیکن پی‌اس‌جی به او تجاوز کرده است.

یک بازیکن دیگر هم متهم به تجاوز جنسی شد ! در دنیای فوتبال چه خبر است ؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پلیس قضایی بعد از شنیدن اظهارات زن، با همکاری دادستانی وارد عمل شدند تا این قضیه را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد؛ چرا که احتمال تلاش برای اخاذی یا بدنامی عمدی این بازیکن نیز پیش‌بینی می‌شود.

این دو در اینستاگرام ابتدا با هم ارتباط برقرار کرده‌اند و شنبه که اشرف به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پی‌اس‌جی نبود و همسر و دو فرزندش نیز در دبی بودند، این زن را به خانه‌اش دعوت می‌کند. لوپاریزین نوشته که شاکی با یکی از دوستانش تماس گرفته و از او برای خروج از خانه اشرف و رفتن نزد پلیس درخواست کمک کرده است.

در همین رابطه امروز مارکا نوشت که اشرف اطمینان دارد که اتهام اخیر بی‌اساس است و با پلیس نیز نهایت همکاری را خواهد کرد. او تردید ندارد که تبرئه خواهد شد و در مراسم شب گذشته بهترین‌های فیفا نیز همواره لبخند بر لب داشت و اعتماد به نفس بالای او نیز جالب توجه بود.

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما