درخواست ۱۲ میلیارد تومان برای ۵ ماه بازی از سوی مهاجم ایرانی!

اقتصاد 100- جواد نکونام گفت: باشگاه همه تلاش خود را کرد تا ما یک مهاجم جذب کنیم اما مهاجم های ایرانی که مدنظر ما بودند باشگاه‌های آنها اجازه خرید ندادند و بعضی از این بازیکنان نیز برای چهار تا پنج ماه مبالغ ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان پیشنهاد کردند که ما نمی‌توانستیم چنین هزینه‌ای بکنیم.

درخواست ۱۲ میلیارد تومان برای ۵ ماه بازی از سوی مهاجم ایرانی!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، جواد نکونام امروز پنجشنبه پیش از اعزام کاروان فولاد به قطر برای بازی با الفیصلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهارکرد: همانطور که می‌دانید در مرحله حذفی این رقابت‌ها هستیم و باید تحت هر شرایطی تمرکز خود را حفظ کنیم. با تیمی بازی داریم که با وجود بازیکنان بسیار خوب و خارجی کاملا آماده هستند. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران گفت: با توجه اتفاقات و مصدومیت‌هایی که ناخواسته پیش آمد، کمی شرایط تیم ما بد شد و از این موضوع ضربه خوردیم. برای مثال باشگاه همه تلاش خود را کرد تا ما یک مهاجم جذب کنیم اما مهاجم های ایرانی که مدنظر ما بودند باشگاه‌های آنها اجازه خرید ندادند و بعضی از این بازیکنان نیز برای چهار تا پنج ماه مبالغ ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان پیشنهاد کردند که ما نمی‌توانستیم چنین هزینه‌ای بکنیم.

نکونام ادامه داد: ما برای جدب بازیکن خارجی نیز اقدام کردیم که متاسفانه موفق نشدیم. چندان مایل به باز کردن مسائل گذشته نیستم و اکنون باید همه تمرکز ما به جام باشگاه های آسیا باشد.

انتهای پیام/

منبع : ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما