سرمربی استقلال هم فرار کرد؟

اقتصاد 100- روند رو به رشد استقلال با کسب چهارمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر این بار مقابل پیکان ادامه یافت تا مدافع عنوان قهرمانی اختلاف ۸امتیازی با پرسپولیس در ابتدای ماه جاری را کاملا جبران کند و یک بازگشت رویایی به کورس قهرمانی داشته باشد. با این حال قرار نیست آبی‌ها از این روزهایشان لذت ببرند و حواشی نیمکت پرتغالی این تیم، تبدیل به ترند فوتبال ایران شده است. اتفاقاتی که شاید سبب شود یک معضل جدید گریبان استقلال را بگیرد. درگیری ریکاردو ساپینتو با مربیان حریف تبدیل به یک حرکت عادی در هر هفته از بازی‌های استقلال شده است.

سرمربی استقلال هم فرار کرد؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، گاهی پیش می‌آید اعضای کادرفنی رقیب استقلال با اطلاع از شخصیت برون‌گرا و عصبی سرمربی پرتغالی، او را تحریک می‌کنند و ساپینتو هم به‌صورت خودمعرف وارد درگیری می‌شود. گاهی اوقات هم آن‌قدر سر و صدای نیمکت استقلال زیاد است که رقبا به آن واکنش نشان می‌دهند و این موضوع بارها کار دست آبی‌پوشان داده است. همین هم سبب شده است سرمربی استقلال تا هفته بیستم لیگ برتر، ۶مرتبه از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شده باشد. در آخرین اتفاق، کمیته انضباطی با اعلام رای حواشی بازی استقلال و مس در کرمان، ساپینتو را که در آن مسابقه هم اخراج شده بود به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم کرده است.

جدای از اینکه این رای عادلانه است یا خیر، به نظر می‌رسد خود این سرمربی هم در بروز اتفاقات اخیر بی‌تقصیر نبوده و البته همه را هم حساس کرده است. او در کنفرانس خبری پس از برتری برابر پیکان، جملاتی به زبان آورد که قطعا در ادبیات فارسی معنی بدی دارند. ساپینتو در واکنش به توهین سرمربی پیکان به دستیارش گفت: «من می‌خواهم این جنگل تمام شود، مثل جنگلی با حضور حیوانات! وقتی در حال باخت هستند، عقب هستند، دنبال بهانه‌ای می‌گردند که کادر تیم حریف را تحریک کنند.» البته که مترجم او این اظهارات را ترجمه نکرد؛ اما خبرنگار «دنیای‌اقتصاد» همان لحظه با واکاوی این مساله، مدیر رسانه‌ای باشگاه را وادار به واکنش کرد و پس از آن ساپینتو اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد توهین نداشته و ادبیات متفاوت زبانی موجب سوءتفاهم می‌شود.

به هر ترتیب باشگاه استقلال هم در این شرایط باید به نوعی حرکات ساپینتو را کنترل و در شرایطی از او دفاع کند. در هرصورت حتی در روزهای خوب استقلال هم قرار نیست این تیم رنگ آرامش را ببیند؛ به‌ویژه که برخی شایعات غیر رسمی می‌گویند که سرمربی پرتغالی که به مرخصی دو روزه رفته، دیگر به تهران برنمی‌گردد؛ چراکه از این شرایط خسته شده است. شایعه‌ای که باید منتظر ماند تا درستی یا غلط بودن آن را متوجه شد.

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما