کشف سلاح های جنگی آمریکایی از عاملان تیراندازی در آبادان

اقتصاد100_ رئیس پلیس شهرستان آبادان از کشف 6 قبضه سلاح جنگی از عاملان تیراندازی به همراه دو تیغه خشاب دراین شهرستان خبر داد.

کشف سلاح های جنگی آمریکایی از عاملان تیراندازی در آبادان

 

سرهنگ" کیومرث کشوری " در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی اقتصاد100 اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره تیراندازی غیرمجاز در مراسمات و درب منازل حاشیه شهرستان آبادان  موضوع شناسایی عامل یا عاملان این تیراندازی هابه صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :دراین راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند5نفر از دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

رئیس پلیس آبادان گفت:  از مخفیگاه متهمان 5 قبضه سلاح جنگی شامل: 2قبضه کلاش ،2قبضه کلت کمری  یک قبضه سلاح امریکایی ام۱۶  و یک قبضه سلاح شورشی مجموعا 6 قبضه سلاح کشف و ضبط گردید. متهمان در بازجویی پلیسی به3فقره تیراندازی غیرمجاز در مراسمات و یکفقره تیراندازی به درب منازل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ضمن معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس  با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما