تونل زمان

صداوسیما: قدم علی دایی روی چشم ما!

اقتصاد 100- علی دایی معتقد است صداوسیما خیلی از حرف‌هایش را سانسور می‌کند و از تلویزیون می‌خواهد که دقایقی را به او فرصت دهند تا به مردم حقایق را بگوید.

صداوسیما: قدم علی دایی روی چشم ما!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، ۱۲ سال قبل یعنی در اواخر مرداد ماه سال ۱۳۸۹ شکایت سرمربی وقت  پرسپولیس از فدراسیون به خاطر حضور چند ماه در تیم ملی به اوج رسیده بود. کمیته انضباطی که مرجع اول بررسی شکایت بود اعلام کرد فدراسیون فوتبال باید مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به سرمربی پرسپولیس بپردازد، البته این رای مورد اعتراض به هر دو طرف واقع شد. زیرا دایی معتقد بود به دلیل گنجاندن نشدن حق فسخ برای برکناری او از تیم ملی به منزله اخراج تلقی شده و باید پول قراردادش را در سال‌های دوم و سوم به صورت کامل دریافت کند.

علی کفاشیان نیز به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به رای کمیته انضباطی معترض شد زیرا به پرداخت همان ۴۰۰ میلیون هم اعتقادی نداشت. این پرونده هفته‌ها در کمیته استیناف معطل ماند و جلسات مختلف در مورد آن تشکیل شد تا اینکه سرانجام کفاشیان و همکاران از سربلند بیرون آمدند و خشم علی دایی برانگیخته شد.

دایی در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با صنعت نفت با اعتماد به نفس بیشتر به سوالات مختلف پاسخ داد و در این خصوص اظهار کرد: خیلی از صحبت‌های مرا سانسور می‌کنند و فقط آن قسمت‌هایی را پخش می‌کنند که خودشان می‌خواهد. از تلویزیون می‌خوام ۳۰ دقیقه به من فرصت در یک برنامه زنده بدهد تا بتوانم حقایق را به مردم بگوییم. طبیعی بود که شورای استیناف در مورد شکایت من به نفع فدراسیون رای دهد زیرا آنها زیر مجموعه فدراسیون هستند.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما