یوونتوس تا ۲۰۲۵ افزایش سرمایه نخواهد داشت

اقتصاد 100- یوونتوس اخیرا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد طی 3 سال آینده تا سال 2025 افزایش سرمایه نخواهد داشت. این یک تغییر بزرگ نسبت به رویکرد اخیر باشگاه خواهد بود.

یوونتوس تا ۲۰۲۵ افزایش سرمایه نخواهد داشت

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، بیانیه رسمی یوونتوس در مورد افزایش سرمایه در تاریخ 18 ژانویه در جلسه هیئت رئیسه جدید این باشگاه منتشر شد و Calcio e Finanza برای یافتن جزئیات این بیانیه، صورت جلسه را بررسی کرده است. 

یوونتوس اخیرا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد طی 3 سال آینده تا سال 2025 افزایش سرمایه نخواهد داشت. این یک تغییر بزرگ نسبت به رویکرد اخیر باشگاه خواهد بود. آنها در سال 2019، رقم 300 میلیون یورو را به سرمایه باشگاه تزریق کردند و در پایان سال 2021 نیز 400 میلیون یورو افزایش سرمایه داشتند. 

بیانکونری اخیرا تمام اعضای هیئت رئیسه خود را تغییر داده و رئیس اکسور، جان الکان نقش کلیدی تری را به عهده گرفته است. آنها می‌خواهند باشگاه را به خودکفایی مالی برسانند و رئیس و مدیران جدید همگی متخصص امور مالی با سابقه‌ای بالا هستند. 

یوونتوس اخیرا به دلیل مشکلات افزایش سود سرمایه 15 امتیاز جریمه شد و این تصمیم جدید باشگاه احتمالا در جهت حل این مشکل است. این احتمال وجود دارد که یوونتوس در ادامه فصل با کسر امتیازی بیشتری هم مواجه شود. دادگاه آنها برای تخلف در ثبت دستمزد بازیکنان هنوز برگزار نشده و کوریره دلو اسپورت گزارش داد احتمال دارد حداقل 20 امتیاز دیگر در این فصل از این تیم کسر شود. دیگر دغدغه باقی مانده یوونتوس، مشکلات با سازمان بورس ایتالیا است زیرا این باشگاه به عنوان یک شرکت در بورس ایتالیا ثبت شده و دستکاری در افزایش سودهای سرمایه می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. 

انتهای پیام/

منبع : طرفداری

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما