من طلاق می‌خوام! / همسر فوتبالیست مطرح جنجالی تازه به پا کرد!

اقتصاد 100- همسر فوتبالیست مشهور عکس‌های عروسی خود را در اینستاگرام پاک کرد. به نظر می‌رسد که او برای جدایی پیش قدم شده باشد.

من طلاق می‌خوام! / همسر فوتبالیست مطرح جنجالی تازه به پا کرد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از ورزش سه، دنی آلوس چند روز قبل با اتهام تجاوز به دختری در یک کافه در شب سال نوی میلادی در شهر بارسلونا بازداشت شد. 

او تمامی اتهامات را رد کرده بود؛ اما پلیس به شواهدی دست پیدا کرد که نشان می‌داد او مقصر است و همین موضوع باعث شد که بلافاصله او را دستگیر کند و حالا انتظار می‌رود که این بازیکن حداقل به ۱۲ سال حبس محکوم شود. 

همسر این ستاره سابق بارسلونا پیش از این اعلام کرده بود که اطمینان دارد همسرش مرتکب اشتباهی نشده و این فقط یک سوءتفاهم است؛ اما حالا به نظر می‌رسد که نظر او هم به‌طور کامل تغییر کرده باشد. 

شب گذشته تمامی عکس‌های مشترکی که با این بازیکن داشت را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد. این حتی شامل عکس‌های مراسم ازدواج این دو نفر هم می‌شد. 

حالا آلوس حتی دیگر از حمایت همسرش هم برخوردار نیست؛ هرچند برادر او روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که این توطئه‌ای علیه این بازیکن است و او و والدینش قصد دارند برای دفاع از این بازیکن راهی بارسلونا شوند تا شرایط را از نزدیک پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما