من، زلاتان، گواه زنده‌ی جنگیدن در راه موفقیت هستم!

اقتصاد 100- بهترین گلزن تاریخ سوئد نکاتی را برای حفظ تناسب اندام و همچنین رسیدن به موفقیت بدون توجه به سن شما بازگو می‌کند.

من، زلاتان، گواه زنده‌ی جنگیدن در راه موفقیت هستم!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، زلاتان ابراهیموویچ یکی از بهترین فوتبالیست‌های نسل خود است.

بیایید به آمار اکتفا کنیم. 558 گل در دوران حرفه‌ای که بیشتر آنها در تیم‌های برتر بوده، کافی است تا او را در رده  سیزدهم لیست گلزنان بازی مردان قرار دهد. او 62 گل ملی را در 121 بازی به ثمر رسانده و 12 بار توپ طلای سوئد را  دریافت کرده است. او پنج اسکودتو، چهار جام لیگ 1، یک قهرمانی لالیگا با بارسلونا و جام‌های بیشتری  از آنچه که می‌توانیم ذکر کنیم، کسب کرده است.

او در گفتگو با نشریه آمریکایی جی کیو به تشریح سبک زندگی خود پرداخته و برای هم‌ سن و سالانش به ویژه جوان‌ترها نکاتی طلایی را بازگو می‌کند که در ادامه مشروح آن را می‌خوانیم:

زلاتان به پنج زبان صحبت می‌کند، تکواندو تمرین می‌کند و در حال شروع یک حرفه سینمایی است. او می‌گوید فقط زمانی خوشحال است که فعالیت دارد و حرکت می‌کند. او عاشق این است که بدنش را به چالش بکشد و این کار به او احساس زنده بودن می‌دهد.

یوگا

زلاتان می‌گوید: «سخت‌ترین زمان برای من زمانی بود که به شدت مجروح شدم و نمی‌توانستم به روشی که عادت  داشتم حرکت کنم. آن زمان بود که یوگا را کشف کردم. من به حرکت سریع بیشتر عادت کرده‌ام، یوگا برعکس بود،  بنابراین برای من یک چالش جدید بود و آن را واقعا مثبت دیدم. باید به خودم یاد می‌دادم تمرکز کنم تا آرام و متفاوت حرکت کنم.  خیلی هیجان انگیز بود. مهارت‌ها و تمرین‌هایی را یاد گرفتم که اکنون می‌توانم در زمین فوتبال از آنها استفاده کنم. هرگز نباید ازامتحان کردن چیزهای مختلف بترسید.»

زلاتان

رقابتی بمانید

او می‌گوید: «من بسیار رقابتی هستم، بنابراین هرچه شدیدتر و چالش برانگیزتر باشد، بهتر است.  من هرگز یک چالش را رد نمی‌کنم. میل مداوم من به بازی ناشی از ناتوانی در تسلیم شدن است، تمایل دارم الگویی  برای بازیکنان جوان تیمم و به طور کلی کم سن و سال‌ها باشم. من از جایی آمده‌ام که مردم همیشه در مورد من  قضاوت می‌کردند و به من می‌گفتند نه این امکان پذیر نیست! می‌خواهم به بچه‌هایی که مثل من بزرگ می‌شوند شان دهم که هر چیزی ممکن است. من گواه زنده‌ای هستم که شما می‌توانید موفق شوید.

 

برای موفقیت سالم بخورید و به موقع بخوابید

وی ادامه داد: «شما باید از بدن خود در همه جنبه‌ها مراقبت کنید تا در زمینه خود یک رهبر باشید. من همیشه از بدنم مراقبت کرده‌ام و آنچه می‌خورم قطعاً به من کمک کرده تا در سطح بالایی باشم. غذاهایی که معمولا زیاد مصرف می‌کنم و برای من مفید است پاستا، گوشت، ماهی و تخم مرغ است. خوابیدن نیز مهم است، من اینجا هستم تا به مردم یادآوری کنم که برای موفقیت به شرایط عالی نیاز ندارید. اگر به تمام دنیا نگاه کنیم، همه به غذای ایده‌آل یا وسایل تمرینی حرفه‌ای یا زمین خاص دسترسی ندارند.  حالا به من نگاه کن! به همین دلیل است که من با H&M Move شریک شده‌ام. تا زمین بازی را هموار کنم. معتقدم مقرون به صرفه بودن یک عامل مهم است.»

 

تنوع پادشاه است

او در پایان اظهار کرد: «من دوست دارم چیزهای جدید را امتحان کنم و تا حد امکان خودم را به چالش بکشم.  در دوران کودکی در مدرسه‌ام ورزش‌های مختلفی انجام می‌دادم. ورزش‌هایی که در سوئد بسیار رایج است. توپ، راکت، دوومیدانی یا زمین، هرچه که بود من در آن حضور داشتم. من همچنین از بازیگری بسیار لذت برده‌ام و حضور در جشنواره سن رمو در ایتالیا چنین تجربه‌ای بود، اما شماره یک من همیشه فوتبال خواهد بود.

من به نقطه خاصی رسیده‌ام که می‌خواهم هر آنچه که من را به موفقیت نزدیک کرد انتقال دهم. می‌خواهم به مردم انگیزه دهم که حرکت کنند، حاضرم مسئولیت بیش از 100 درصد این کار را بر عهده بگیرم تا همه موفق شوند.»

زلاتان ابراهیموویچ در حال حاضر درگیر مصدومیت شدید است و این مصدومیت او را تاکنون از بازی برای تیم باشگاهی میلان در این فصل باز داشته است. زلاتان در سن 41 سالگی، هفته‌ها تا بازگشت به زمین سن سیرو و اوج فوتبال ایتالیا فاصله دارد.

انتهای پیام/ 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما