این فوتبالیست مطرح تا مدیتیشن نکند آرام‌ نمی‌گیرد! + عکس

اقتصاد 100- ارلینگ هالند در مصاحبه خود با مجله جی‌کیو از علاقه‌اش به مدیتیشن و مسائل دیگر صحبت می‌کند.

این فوتبالیست مطرح تا مدیتیشن نکند آرام‌ نمی‌گیرد! + عکس

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، ارلینگ هالند، فوق‌ستاره ۲۱ ساله منچسترسیتی، تقریبا همیشه با موهای دم اسبی دیده می‌شود. اما برای تصاویر مجله جی‌کیو با ظاهری متفاوت دیده شد.

هالند

مدیتیشن

 هالند مدیتیشن را برای بهبود وضعیت روحی خودش بسیار مفید دانست. او گفت: «فکر می‌کنم واقعاً چیز خوبی است، آرام گرفتن، تلاش برای زیاد فکر نکردن. زیرا استرس برای کسی خوب نیست. من از استرسی بودن متنفرم و سعی می‌کنم استرس نداشته باشم. اما مفهوم مدیتیشن این است که سعی کنید این نوع افکار را رها کنید. بستگی به آدم دارد، اما برای من واقعاً خوب جواب می‌دهد.»

او سپس در مورد اینکه چگونه اوله‌گنار سولشائر، سرمربی سابق منچستریونایتد در دوران حضورش در مولده به او کمک کرد، گفت: «اولین چیزی که سولشائر به من گفت این بود که تو نمی‌دانی چگونه توپ را با سر بزنی و ما باید روی آن کار کنیم. برای دو سال یعنی کل دوره در مولده این را تمرین کردیم و واقعاً مفید بود زیرا اکنون به لطف آن تمرینات با سرم گل می‌زنم.»

از زلاتان تا مسی و دیگران

هالند همچنین از چند مهاجم نام برد که با تماشای سبک بازی آنها الهام گرفته است. او گفت: «از زلاتان گرفته تا فان‌پرسی، جیمی واردی، سرخیو آگوئرو، لیونل مسی، آلوارو نگردو، ادین ژکو، ماریو بالوتلی. فکر می‌کنم در نهایت، ذهن آگاه بسیار مهم است.

من هنوز هم سعی می‌کنم دقیقاً همان کارهایی را انجام دهم که در ۱۳ سالگی در زادگاهم انجام می‌دادم، هنوز هم دقیقاً همانطور می‌دوم. اگر ویدئوهای ۱۳ سالگی من را ببینید متوجه می‌شوید شبیه به همان موقع هستم. سعی می‌کنم کمی باهوش‌تر باشم، کمی تیزبین‌تر و جلوتر از افرادی باشم که مقابل آنها بازی می‌کنم. سعی می‌کنم در ذهنم کمی هوشیارتر باشم. چون اگر من این کار را انجام دهم و او یک ثانیه دیرتر به من برسد، کار را تمام می‌کنم و او نمی‌تواند جلوی ضربه من را بگیرد. همه فکر می‌کنند من اینطرف و آنطرف می‌روم و گل می‌زنم. اما من همیشه به همه چیز خوب فکر می‌کنم.»

ناراحت نیستم!

هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی در تابستان، ۲۷ گل در ۲۴ بازی به ثمر رسانده است. اما هنوز در سال ۲۰۲۳ نتوانست تاثیرگذار باشد و سیتی ۸ امتیاز از صدرنشین جدول یعنی آرسنال عقب‌تر است. شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه ۲-۱ مقابل منچستریونایتد شکست خوردند، در حالی که آرسنال ۲-۰ تاتنهام را شکست داد تا فاصله قابل توجهی را در بالای جدول حفظ کند. با این حال، هالند تاکید می‌کند که از هیچ فشار بیرونی که بر او وارد می‌شود ناراحت نیست.

او گفت: «من دوست دارم تحت فشار باشم، دوست دارم به چالش کشیده شوم. فکر می‌کنم این یکی از مهم‌ترین چیزها برای فوتبالیست بودن است. من نمی‌نشینم و در شبکه‌های اجتماعی درباره خودم نمی‌خوانم. شما نمی‌توانید آنچه را که مردم درباره شما می‌گویند، فکر می‌کنند و می‌نویسند را کنترل کنید. بنابراین هیچ کاری نمی‌توانم در مورد آن انجام دهم. اهمیتی نمی‌دهم.»

انتهای پیام/

 

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما