امان از احساساتی که بر یوسف چیره شد!

اقتصاد 100- دورتموند مایل به تمدید اقامت یوسف بود و سعی کرد این بازیکن را با یک قیمت معقول حفظ کند.

امان از احساساتی که بر یوسف چیره شد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، علاقه قابل توجهی به موکوکو از سوی چلسی و نیوکاسل وجود داشت حتی آبی‌ها در این ماه مذاکراتی با عوامل موکوکو بر سر انتقال احتمالی او داشتند، اما در نهایت این مهاجم آلمانی تصمیم گرفت در بورسیا دورتموند بماند.

 

کدام انتخاب به نفعش بود؟

طبق گزارشات، اگر موکوکو به یکی از باشگاه‌های چلسی یا نیوکاسل می‌پیوست، می‌توانست هفته‌ای 170 هزار پوند و قراردادی هنگفت با مبلغ 26 میلیون پوند به جیب بزند اما او ترجیح داد قرارداد جدیدی را با زنبورها امضا کند.

دورتموند مایل به تمدید اقامت یوسف بود و سعی کرد این بازیکن را با یک قیمت معقول حفظ کند. زنبورها در این ماه با یوسف و نمایندگانش مذاکره کردند و به نظر می‌رسد که این جوان خوش آتیه با دستمزد 100هزار پوند در هفته موافقت کرده و از قراردادش خوشحال است.

 

یک تصمیم قلبی بود نه مادی!

موکوکو در مصاحبه اخیر خود راجع به ماندن در دورتموند و تمدید قراردادش گفت: «در دورتموند احساس خوبی دارم و اولین‌ قدم‌های فوتبال حرفه‌ای‌ام را در اینجا برداشتم و حالا خود را آماده کرده‌ام که گام‌های بعدی را در مسیر پیشرفت خود بردارم.»

یوسف به تمایل باشگاه‌های دیگر برای قرارداد با او احترام گذاشت و افزود: «باعث افتخار من است که مورد توجه قرار گرفتم اما ماندنم در دورتموند یک تصمیم مادی نیست، یک تصمیم قلبی است. امیدوارم بتوانم حمایت و محبت هواداران را جبران کنم.»

این در حالی‌است که یوسف در هفته‌های گذشته برای ماندن در دورتموند دستمزد نجومی‌ طلب کرده بود حتی دندان طمع را تا جایی تیز کرد که لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان در مصاحبه‌اش با اسکای اسپرت به او کنایه زد و گفت «اگر پول بیشتر می‌خواهی به النصر برو و با کریستیانو رونالدو هم‌بازی باش!» اما سباستین کل، کاپیتان سابق و مدیر ورزشی فعلی زنبورها آب پاکی را بر دستان یوسف ریخت و علنا اعلام کرد یا دستمزد پیشنهادی ما را بپذیر یا راه ما از هم جداست.

حالا چه شده که یوسف برای ماندن در دورتموند تصمیم قلبی گرفته نه مادی، گذشت زمان حتما از آن پرده برخواهد داشت!

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما