دستگیری سارق خودرو مولوی / کار به تیراندازی کشید

اقتصاد100_ سر کلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودرو ساعاتی پس از سرقت و کشف خودرو سرقتی در جنوب تهران خبر داد.

دستگیری سارق خودرو مولوی / کار به تیراندازی کشید

به گزارش گروه حوادث اقتصاد100؛ سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: عملیات کلانتری ۱۱۶ در حال گشت زنی و پیشگیری از سرقت در محدوده خیابان "مولوی" تهران به یک دستگاه خودرو دنا که راننده به صورت غیر عادی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه مأموران ابتدا شماره پلاک خودرو را استعلام که به سرقتی بودن خودرو پی می‌برند افزود: گشت کلانتری سریعاً وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی موفق شدند خودرو به سرقته رفه را متوقف و سارقان دستگیر کنند و از داخل خودرو تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۹ و ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت خودرو روز گذشته از محله مولوی معترف شدند و بیان کردند که قصد فروش قطعات خودرو سرقتی به مالخر را داشتند که در این خصوص مال باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شد.

رئیس کلانتری مولوی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهمان و دستگیری مالخر ادامه دارد؛ خاطر نشان کرد: پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما