پژو خبرنگار تسنیم در کن سرقت شد

اقتصاد۱۰۰_ امروز پژو پارس خبرنگار تسنیم سرقت شد و کلانتری محله کن در حال پیگیری مسئله است.

پژو خبرنگار تسنیم در کن سرقت شد

به گزارش خبرنگار حوادث اقتصاد۱۰۰، امروز سه شنبه ۲۷ دی ماه یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید در محله کن به سرقت رفت که از قضا مالک این خودرو خبرنگار خبرگزاری تسنیم بوده است.

کلانتری محله کن نیز بعد از با خبر شدن از این موضوع،  در حال پیگیری پرونده است تا ردی از سارقان بیابد.

اما آن چیزی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است مسئله سرقت است. هفته گذشته بود که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: متأسفانه علیرغم همه زحماتی که دست اندرکاران و کارگزاران در طول سال‌های گذشته کشیدند، در طول ۵ سال گذشته، سرقت به عنوان نخستین جرم کشور مطرح بوده و دغدغه‌ها و مشکلات زیادی را برای خانواده‌ها و بخش‌های مختلف فراهم کرده است.

جهانگیر با بیان اینکه امروزه ۴۰ درصد از سرقت‌ها مربوط به خودرو و لوازم خودرو است، عنوان می کند: زمانی که مردم متوجه شوند روزانه و به طور متوسط در ۲ سال گذشته، بیش از ۳ تا ۳ هزار و ۷۰۰ مورد سرقت در کشور اتفاق افتاده است، چه آثار روانی روی ذهن‌شان می‌گذارد؟ همه ما در این خصوص مسئولیت داریم تا به مقوله سرقت و پیشگیری از سرقت به صورت جدی‌تر بپردازیم و سهم خود را ایفا کنیم.

بدون شک در این زمینه نیز آموزش و پرورش، شهرداری، صداوسیما و وزارت خانه ها باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند چراکه بدون شک نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند به همه این مسائل رسیدگی کند. البته گفتنی است که نباید تفاوتی بین خودرو خبرنگار و غیر خبرنگار نیز قائل شود.

 

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما