شوآف کار دست پیکه داد! / کاسیو تهدید کرد!

اقتصاد 100- جنجالی که پیکه اخیرا در رسانه‌ها به پا کرده منجر شد شرکت کاسیو بیانیه‌ای منتشر کند و او را تهدید به پیگیری قانونی کند.

شوآف کار دست پیکه داد! / کاسیو تهدید کرد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پیکه‌ و شکیرا مدت‌ها است که باهم درگیر هستند و در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا می‌کنند. ریشه‌ی اختلاف بین این دو نفر خیانت عاطفی جرارد پیکه به شکیرا بود که منجر به جدایی این دو زوج از هم شد.

شکیرا اخیرا در آهنگ جدید خود کنایه‌های زیادی نسبت به پیکه مطرح کرده که باعث شده پیکه تک به تک آن را پاسخ دهد.

شکیرا در بخشی از آهنگ خود گفته بود که پیکه ساعت رولکس را با کاسیو و خودروی فراری را با تویینگو تعویض کرده است. پیکه هم چند روز بعد در واکنش به آن با خودروی تویینگو و ساعت کاسیو به دست به محل برگزاری کینگز لیگ رفت و اینگونه نشان داد که مثلا کاسیو قرار است اسپانسر لیگی شود که با حمایت او و سرخیو آگوئرو برگزار می‌شود.
این ادعا و جنجالی که اخیرا در رسانه‌ها به پا کرده منجر شد شرکت کاسیو بیانیه‌ای منتشر کند و جرارد پیکه را تهدید به پیگیری قانونی کند.

شرکت کاسیو در بخشی از این بیانیه گفته:« تا به حال هیچ توافقی برای اسپانسرینگ صورت نگرفته و تمایلی هم برای انجام آن نداریم. ما علنا از جرارد پیکه می‌خواهیم که بدون اجازه از نام برند ما استفاده نکند و از مطرح کردن جریاناتی که به سود برند ما نیست دست بردارد در غیر این صورت مجبور به انجام اقدامات قانونی علیه او هستیم.»

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما