به جای تخلفات استقلال به اختلاس ۹۳ هزار میلیاردی فولاد اصفهان رسیدگی کنید!

عضو اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مگر شرکت فولاد اصفهان زیر مجموعه سازمان خصوصی‌سازی نیست؟ بزرگترین تخلفات مالی از جمله تخلف ۹۳ هزار میلیارد تومانی در همین شرکت‌ها اتفاق افتاده است اما چرا هیچ خبری از پیگیری آنها نیست؟

به جای تخلفات استقلال به اختلاس ۹۳ هزار میلیاردی فولاد اصفهان رسیدگی کنید!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش اقتصاد ۱۰۰ به نقل از خبر ورزشی، حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اظهارات اخیر رئیس سازمان خصوصی سازی راجع به ایجاد تغییر در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی تهران به خبر ورزشی گفت: سازمان خصوصی سازی حق چنین کاری را ندارد. تنها مرجعی که می‌تواند در هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییر ایجاد کند مجمع دو باشگاه سرخابی تهران است. اگر بحثی هم در این باره وجود داشته باشد باید از سوی مجمع دو باشگاه مطرح شود نه سازمان خصوصی‌سازی.

وی همچنین خطاب به قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: باعث تعجب است با این همه شرکت‌های بورسی زیر مجموعه سازمان خصوصی‌سازی چرا تا این اندازه روی استقلال و پرسپولیس متمرکز شده‌اند و دائم از این شبکه تلویزیونی به آن شبکه رادیویی می‌روند و درباره استقلال حرف می‌زنند؟

این مدیر استقلال خاطرنشان کرد: مگر شرکت فولاد اصفهان زیر مجموعه همین سازمان خصوصی‌سازی نیست؟ بزرگترین تخلفات مالی از جمله تخلف ۹۳ هزار میلیارد تومانی در همین شرکتها اتفاق افتاده است اما چرا هیچ خبری از پیگیری آنها نیست!

کریمی یادآور شد: حالا که در استقلال یک اتفاقی رخ داده آقایان به تکاپو افتاده‌اند تا به تخلفات ما رسیدگی کنند و پشت سر هم مصاحبه می‌کنند؟ واقعاً از هیچ یک از این تناقضات سر در نمی‌آوریم!

عضو اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: بسیاری از تخلفات با اسناد و مدارک پیگیری نشده‌اند حالا همه چیز تعطیل شده تا همه به مشکل باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیدگی کنند؟ اینها همه اتفاقات غیر معمول و غیر طبیعی است.

وی در واکنش به این سوال که خبر دارد آجرلو اعلام کرده می‌خواهد درباره صحبت‌های فتح‌الله‌زاده حرف بزند توضیح داد: آقای آجورلو تا حالا کجا بودند؟ مدت زمان زیادی برای حرف زدن وجود داشت چطور شده که حالا امروز تصمیم گرفته‌اند حرف بزنند و شفاف‌سازی کنند؟ یکسری اتفاقات زنجیره‌ای دور و بر تیم استقلال در حال شکل گرفتن است تا به نوعی حرکت تیم استقلال را کُند کند. قطعاً دود این مسائل فقط به چشم تیم استقلال می‌رود و البته ما همه متوجه این مسائل هستیم.

کریمی ادامه داد: قطعاً در این شرایط صلاح نیست آجورلو در تلویزیون حضور پیدا کند. قطعا هم این کار را نخواهد کرد چون هر حرفی در رابطه با استقلال زده شود بیش از هر چیز باعث بر هم ریخته شدن آرامش این تیم خواهد شد. اگر به فکر خودمان نیستیم لااقل به فکر میلیون‌ها هوادار این تیم باشیم که چشم‌شان به نتایج استقلال است.

 

 

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما