بالاخره خزانه خالی بود یا نبود؟

اخیرا هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگوهای خود مسائلی را مطرح می‌کند که این روزها جنجال‌برانگیز شده، از تحویل گرفتن فدراسیون با خرانه‌ی خالی تا اعداد و ارقام ناعادلانه‌ای که در بودجه‌ی این فدراسیون قید شده است.

بالاخره خزانه خالی بود یا نبود؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش اقتصاد ۱۰۰، اخیرا هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگوهای خود مسائلی را مطرح می‌کند که این روزها جنجال‌برانگیز شده، از تحویل گرفتن فدراسیون با خرانه‌ی خالی تا اعداد و ارقام ناعادلانه‌ای که در بودجه‌ی این فدراسیون قید شده است.

ساعی در نشست خبری ۲۶ آذرماه عنوان کرد : در جلسه اخیر گفتند که دنبال ۲۰ میلیارد از مجلس برویم. من گفتم «شما چقدر می‌دهید؟» که در تفاهم‌نامه عنوان کردند ۲۲ میلیارد، در حالی که ما تا الان ۴۲ میلیارد هزینه کرده‌ایم. به دوستان گفتیم که به ما بیشتر بدهند، ولی آنها گفتند که آن ۲۰ میلیارد مجلس در دل همان ۲۲ میلیارد است. فکر کردم با من شوخی می‌کنند. در واقع دو میلیارد به فدراسیون تکواندو می‌دهند. من به پولادگر (معاون وزیر ورزش) گفتم که در دوره قبل نزدیک به ۱۲ میلیارد بود و ۱۰ میلیارد گرفته بودند، آنهم در حالی که سال قبل رویداد خاصی وجود نداشت. روزی هم که دوستان رفتند، صندوق فدراسیون را خالی تحویل دادند!

حدود ۲ هفته پس از این اظهارات، محمد پولادگر معاون وزیر ورزش طی گفتگویی از هادی ساعی گلایه کرد و سخنان او را مورد نقد قرار داد و گفت: فدراسیون تکواندو سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان بودجه داشت که ۹ میلیارد محقق شد. امسال ۲۲ میلیارد تومان برای این فدراسیون بودجه در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۹ میلیارد پرداخت کردیم؛ آن هم بدون امضای تفاهمنامه. ۷۰ میلیارد تومان هم برای فدراسیون کشتی تعیین شده که این فدراسیون ۹۱ میلیارد پول گرفته است!

این در حالی‌است که مجید نیری، دبیر سابق فدراسیون تکواندو نیز طی گفتگویی با تسنیم به صورت غیر مستقیم سخنان پولادگر را تأیید کرده و مدعی است که اطلاعات هادی ساعی کذب است.

نیری می‌گوید: ساعی فدراسیون را از کیانی‌زاده تحویل گرفت و به نظر می‌رسد اطلاعاتی که به ساعی دادند صحیح نیست. متأسفانه دوستان اطلاعات کامل و جامع به ایشان ندادند که منجر به اظهارات خلاف واقع از سوی او  و کتمان حقیقت شده و حتی می‌تواند مبنای دعوای حقوقی نیز قرار گیرد.

وی در ادامه می‌گوید: سال گذشته در صورتجلسه‌ای که به امضای لشگری از طرف ساعی، جمشیدی خزانه‌دار جدید و شیرمحمدپور خزانه‌دار سابق رسید، مبلغ دو میلیارد و نهصد و هفتاد و دو میلیون و یکصد و چهل و ۹ هزار تومان موجودی دو حساب تحویل دوستان شد. در کنار آن مقادیر قابل توجهی ارز، سکه و کارت هدیه بین خزانه‌دار گذشته و فعلی رد و بدل شد. اسناد تمام این موارد موجود است و اگر آقایان ادعایی غیر از این دارند، اسناد خود را منتشر کنند، در غیر این صورت ما آمادگی داریم اسناد را برای تنویر افکار عمومی منتشر کنیم.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما