مونا فرخ‌ آذری همسر علی دایی را بیشتر بشناسید ؟! / علت بازگرداندن هواپیمایی که او مسافرش بود

مونا فرخ‌ آذری، همسر علی دایی دارای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی است و جواهر فروشی به نام گالری نور دارد.

مونا فرخ‌ آذری همسر علی دایی را بیشتر بشناسید ؟! / علت بازگرداندن هواپیمایی که او مسافرش بود

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از رکنا ،بیوگرافی ای از مونا فرخ آذری همسر علی دایی منتشر شده است. مونا فرخ آذری همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. مونا فرخ آذری کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است و چند سال پیش جواهر فروشی به نام « گالری نور » را افتتاح کرد.

ازدواج علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ صورت گرفت و به جرگه متاهلین پیوست.

علی دایی در سال ۱۳۸۴ در مصاحبه‌ای در خصوص شیوه آشنایی با همسرش و خصوصیات شریک زندگیش گفت:

همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می‌باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می‌باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می‌باشد، او هشت سال از من کوچک‌تر است.

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی پور درباره مسائل مختلف زندگی شخصی و فوتبالی خود و ارتباط با همسرش گفت: همسرم در زندگی مشاوره‌های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می‌شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است.

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می‌خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

همسر علی دایی وقتی با دخترش سوار بر هواپیما به سمت دوبی پرواز کرده بود بخاطر ممنوع الخروجی از نیمه راه بازگردانده شد و هواپیما با فرود در جزیره کیش مونا فرخ آذری و دخترش را پیاده کرد.گفته شده علت ممنوع الخروجی این زن حمایت از اعتصابات بوده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما