نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به شورای رقابت

«فروش خودرو در بورس کالا» در دستور کار کارگروه تخصصی خودرو

سازمان بازرسی کل کشور نیز این موضوع را پیگیری و با شورای رقابت مکاتبه داشته است که پیگیری آن در کارگروه تخصصی خودرو صورت خواهد گرفت.

«فروش خودرو در بورس کالا» در دستور کار کارگروه تخصصی خودرو

اقتصاد۱۰۰: نامه نمایندگان مجلس به شورای رقابت که در آن شیوه کنونی عرضه خودرو در بورس کالا را غیرقانونی و ضد رقابتی دانستند، در اولویت رسیدگی "کارگروه تخصصی خودرو" قرار گرفت.

شورای رقابت نامه یازده نماینده مجلس شورای اسلامی را که در آن ضمن اعتراض و شکایت از وزارت صمت و شرکت های خودروساز، عرضه خودرو در بورس کالا را به دلایل متعدد غیرقانونی و ضد رقابتی دانسته‌اند، با اولویت در "کارگروه تخصصی خودرو" بررسی و پیگیری خواهد کرد.

در همین راستا، سازمان بازرسی کل کشور نیز این موضوع را پیگیری و با شورای رقابت مکاتبه داشته است که پیگیری آن در کارگروه تخصصی خودرو صورت خواهد گرفت.

گفتنی است: شورای رقابت با استناد به بند ۵ ماده ۵۸ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و با توجه به منقضی شدن مدت زمان شصت و سومین مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰، در خصوص تنظیم بازار خودرو، دستورالعمل تشکیل "کارگروه تخصصی خودرو" را با هدف بازنگری دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو و پایش و ارزیابی عملکرد بازار خودرو، تصویب کرده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما