امروز بازار بورس را چه تکان داد؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد، امروز حجم معاملات ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۴.۴۱۰ میلیارد تومان بود.

امروز بازار بورس را چه تکان داد؟

به گزارش اقتصاد100، کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با افزایش ۳۱۹۶۹ واحدی و ثبت ۱.۵۶ درصد رشد به ۲.۰۸۶.۷۹۷ واحد رسید و این در صورتی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش ۱۰۶۸۰ واحدی و ثبت ۱.۵ درصد رشد به ۷۲۴.۸۵۳ واحد رسید.

او افزود: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد امروز حجم معاملات ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۴.۴۱۰ میلیارد تومان بود. سرانه خرید حقیقی‌ها میلیون ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۳ میلیون بود که شاهد ورود ۴۷۰ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی به سهام و حق تقدم بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: امروز ۸۲ درصد بازار یعنی ۶۰۴ نماد مثبت و ۱۸ درصد بازار یعنی ۱۳۴ نماد کار خود را با منفی به پایان رساندند. بیشترین ورود پول مربوط به صنعت فلزات اساسی به میزان ۸۶ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به صنعت سیمان با ۱۱ میلیارد تومان خروج پول بود.

او گفت: بازار امروز با توجه به خبر تجدید ارزیابی خودرویی‌ها و همچنین صحبت‌های وزیر اقتصاد در رابطه با ارزندگی بازار کار خود را شروع کرد و همچنین با توجه به افزایش نرخ دلار در بازار آزاد با تقاضا در صنایع مختلف و بخصوص به صف خرید نشستن لیدر‌های بازار، کلیت بازار روز خوبی را تجربه کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما