خروج ۳۰۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها

کارشناس بازار سرمایه گفت: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد امروز، حجم معاملات ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگ سهم بود.

خروج ۳۰۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها

به گزارش اقتصاد100، کوروش آسایش، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش ۶۵۹۸ واحدی و ثبت ۰.۳ درصد منفی به ۲.۱۷۶.۱۱۹ واحد رسید و این در صورتی بود که شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۳۱۹ واحدی و ثبت ۰.۱۷ درصد منفی به ۷۵۸.۳۲۵ واحد رسید.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد امروز، حجم معاملات ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۳۹۲۳ میلیارد تومان بود. همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که شاهد خروج ۳۰۴ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

او افزود: در جریان معاملات امروز ۳۷ درصد بازار یعنی ۲۸۸ نماد مثبت و ۶۳ درصد بازار یعنی ۴۸۲ نماد کار خود را با منفی به پایان رساندند. بیشترین ورود پول مربوط به صنعت انبوه سازی با ۲۸ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به صنعت بانک‌ها با خروج ۴۶ میلیارد تومان بود.

آسایش اظهار کرد: امروز اخبار در رابطه با تجدید ارزیابی خودرویی‌ها تاثیر اندکی بر بازار داشت. در کل بازار این روز‌ها تقابل خریداران و فروشندگان است و منفی‌های بازار ملایم و نزدیک به صفر بود.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما