پرداخت یاری چیست؟

یکی از فعالیت‌های شرکت‌های PSP ، که تعداد در حال حاضر ۱۲ PSP در حال فعال هستند، ارائه خدمات به فروشگاه‌های اینترنتی و فروشندگان آنلاین است.

پرداخت یاری چیست؟

پرداختیار در واقع از طریق PSPها رابط بین فروشگاه‌ها و شبکه‌ی شاپرک هستند. به دلیل فراگیر شدن روزافزون خرید اینترنتی و بالا رفتن تعداد فروشگاه‌های آنلاین، زیرساخت‌های شرکت‌های PSP و فناوری آنها دیگر پاسخ‌گوی نیاز بازار نمی‌باشد.

از طرفی عبور از مراحل پیچیده‌ی قانونی و ارائه‌ی مجوزهای لازم برای ثبت‌نام و دریافت سرویس درگاه پرداخت از شرکت‌های PSP، باعث این است که بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک امکان دسترسی به این خدمات را نداشته باشند.

پرداخت‌یار(تسهیل کننده پرداخت)، مجموعه‌ای است که امکان و زیرساخت‌های لازم را برای دریافت و مدیریت آن را برای کسب‌کارها (پذیرندگان) با رویکرد کاهش فرایند، ایجاد سهولت و نوآوری فراهم می‌کند طبق قانون بانک مرکزی ج.ا.ا پرداختیاران امکان ارائه راهکار در حالت بدون نیاز به فیزیک کارت (CNP) و بطور کلی پرداخت از طریق درگاه اینترنت (IPG) را دارند و فناوری مورد نیاز را برای پردازش پرداخت‌های الکترونیکی و دریافت وجوه از این پرداخت‌ها را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند.

ویژگی‌های درگاه پراخت اینترنتی اطلس:

امکان تغییرات و شخصی سازی متناسب با نیاز مشتریان .

طراحی شده برای رشد و فروش بیش‌تر .

اتصال همزمان به چند PSP برای بالا بردن سطح خدمت به مشتریان.

امکان تولید لینک و مدیریت فرآیند فروش جهت افزایش فروش محصولات و خدمات، از طریق شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت پذیرنده.

تسهیم وجه برای مدیریت مالی کسب‌‌وکارهای مشارکتی به اینصورت که در سهم‌های ثابت یا متغیر میان شرکای تجاری تقسیم و به صورت جداگانه به حساب هر شخص واریز می‌‌شود.

اطلس نگین روشنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما