پژو ۲۰۷ و رانا پلاس را فقط با 200 میلیون تومان بخرید + شرایط

اقتصاد 100- طرح فروش فوری ایران خودرو خودروهای جدیدی در هر دوره عرضه می شود.در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود. در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه دی ماه میپردازیم.

 پژو ۲۰۷ و رانا پلاس را فقط با 200 میلیون تومان بخرید + شرایط

ثبت نام ایران خودرو به مناسبت روز پدر آغاز شد.

پنجشنبه ۵ بهمن ماه روز پدر است و همزمان با نزدیک شدن به روز پدر ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودروهای پرفروش بازار با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوری ایران خودرو را بخوانید.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید رانا پلاس به قیمت کارخانه باید ۱۸۰ الی ۲۲۵  میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. متقاضیان ثبت نام پژو ۲۰۷ دستی باید  حوالی ۲۴۹ میلیون تومان واریز کنند. بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس سال آینده خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فروش فوری ایران خودرو

 

لینک ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام رانا، پژو ۲۰۷ و سورن پلاس

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو به مناسبت روز پدر تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو بهمن 1402

فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که اسامی آنها از سوی وزارت صمت به عنوان اولویت های زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه پژو ۲۰۷ اتوماتیک

بر اساس جدیدترین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ اتومات و دستی باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو  متقاضیان می توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

حداقل فاصله از آخرین خرید (تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و سایر خودروسازان ۲۴ ماه میباشد.

ثبت نام بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث ( حتی به صورت وکالتی  نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع میباشد.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام هایما بدون قرعه کشی ۱۴۰۲، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از کارت های بانکی به نام خود استفاده نماید.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

 

امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان در بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به زمستان ۱۴۰۲  قرار گرفته بود و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند دراین بخشنامه نسبت به ثبت نام دنا پلاس ۱۴۰۲  اقدام کنند.

فروش فوری ایران خودرو / ایران‌خودرو‌‌ هم فروش خودرو به قیمت‌ حاشیه بازار را تکذیب کرد

پیرو مباحث زیادی که طی روزهای اخیر در مورد تغییر در شیوه قیمت گذاری خودرو مطرح شده بود مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه سازان نیز از مصوبه فروش 120 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان،  تا پایان سال با قیمت 5 درصد زیر حاشیه بازار خبرداد. 

در ماده 6 بند (ب) این دستور العمل آمده است: به منظور کاهش قیمت خودرو در بازار مقرر شد تا وزارت صمت زمینه قانونی لازم برای فروش محصولات مازاد بر تعهدات سامانه یکپارچه نوبت‌دهی خودرو شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در حاشیه بازار از طریق نمایندگی‌های 2 شرکت را به نحوی فراهم کند که این شرکت‌ها نسبت به افزایش تولید خودروهایی که در بازار دارای تفاوت قیمت بالاتری است به هر میزان ممکن و حداقل 60 هزار دستگاه تا پایان سال جاری اقدام و این محصولات را در حاشیه بازار و با نرخ 5 درصد کمتر از نرخ بازار به ترتیبی به فروش برسانند که تا پایان سال جاری فاصله قیمت هر یک از محصولات در بازار آزاد با قیمت مصوب به حداقل برسد. 

البته پیرو انتشار این مطلب سپهر دادجوی توکلی سخنگوی شورای رقابت اعلام کرد که به هیچ عنوان خودروساز نمی تواند به شیوه ای خارج از آنچه که در مصوبه 543 قید شده است خودرو عرضه کند، عرضه خودرو خارج از مصوبه 543 تخلف محرز است. 

وی افزود: خودروساز 100 درصد باید عرضه خودرو را طبق مصوبه 543 شورای رقابت انجام دهد و اگر هم تغییری در شیوه عرضه صورت گیرد در پروتکلی اعلام می‌شود. 

سخنگوی شورای رقابت بیان داشت: براساس مصوبه 543 شورای رقابت صراحتا اشاره دارد که نحوه محاسبه قیمت خودرو براساس دستور هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها است و سازمان حمایت براساس صورت‌های مالی آن را محاسبه می‌کند و قیمت محاسبه شده با دیگر فاکتورها نظیر جداول رقابت‌پذیری سنجیده می‌شود که آن قیمت نهایی خودرو است. 

امروز نیز شرکت ایران خودرو در اطلاعیه ای که در کدال منتشر کرده  اعلام کرده است : به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخذ مجوز فروش خودرو در حاشیه بازار به استحضار میرساند این شرکت درخواست اخذ مجوز فروش تعدادی از محصولات تولیدی خود را در حاشیه بازار از مرجع ذیربط نموده است. لیکن علیرغم پیگیری های متعدد تاکنون از سوی مراجع یاد شده هیچ گونه ابلاغ رسمی به این شرکت ارسال نگردیده است. شایان ذکر است هیئت مدیره  این شرکت کماکان در راستای صرفه و صلاح سهامداران به طور مستمر پیگیری های لازم را بعمل می آورد و در صورت حصول نتیجه، از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد پذیرفت. 

 
 

پیش از این انجمن قطعه‌سازان خودرو مدعی دریافت مجوز فروش خودرو 5 درصد زیر قیمت بازار شده بودند، اما دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور دیشب اعلام کرد که ‌معاون اول تاکنون هیچ مصوبه، ابلاغیه و دستوری در این‌باره نداشته است.‌

منبع:دیجی سرگرمی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما