آغاز توزیع بسته معیشتی جدید و زمستانه دولت + نحوه دریافت برای این افراد

اقتصاد 100- مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به برنامه‌های این سازمان در دهه مقاومت اظهار کرد: دهه مقاومت از سه شنبه با هدف خدمت رسانی به مردم استان قزوین آغاز خواهد شد.

آغاز توزیع بسته معیشتی جدید و زمستانه دولت + نحوه دریافت برای این افراد

وی با بیان اینکه قزوین در کنار ۱۴ استان دیگر پایلوت توزیع بسته‌های معیشتی خواهد بود، عنوان کرد: در این دهه بیش از ۵۰ عنوان برنامه در استان قزوین با کمک حوزه‌های بسیج محلات و سازمان‌های اقشاری بسیج اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در این دهه بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان با محوریت پایگاه‌های بسیج محلات در بین نیازمندان استان قزوین توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: تلاش شده تا این بسته‌ها به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی نیستند تعلق پیدا کند.

صادقپور با بیان اینکه در این دهه ۲۲ زندانی با کمک بسیج حقوقدانان استان قزوین آزاد خواهند شد، عنوان کرد: توزیع ۲۵ سری جهیزیه و اعزام ۱۰ تیم پزشکی برای ویزیت رایگان در قزوین و اوج از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی گفت: برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات، بازسازی و مرمت ۴۰ واحد مسکونی مربوط به ایثارگران معسر، ساخت و بهسازی ۵ واحد معسر در کمیته امداد و بهزیستی، آسفالت راه روستایی در روستاهای چوبدر و پالیزبان آبیکو همچنین بهره برداری از سه مخزن آب در این دهه اجرا خواهد شد.

منبع:مکتوب نامه

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    قیمت ها متعدل کنید وتورم ایچاد نکنید احتیاج به بسته معشیتی نیست سالی یک یا دو بار بسته معشیتی می دهید ولی تلافی ان را باتورمی هرچندماه ایجاد میکنید در می اورید افرین بر این در امدزائی بازار تنظیم کنید کمک معشیتی نخواستیم عوارض شهرداری مالیات افزایش موا دپروتینی ماست و ..............

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما