زمان واریز و برداشت یارانه دی ماه ۱۴۰۲ + آیا دی ماه وعده افزایش یارانه کلید می خورد؟

اقتصاد 100- یارانه دی ماه کی واریز میشود؟ و افزایش یارانه دی ماه کلید خورد؟ دو سوال مهمی است که از سمت مخاطبان پرسیده شده است . این گزارش را تا پایان مطالعه کنید.

زمان واریز و برداشت یارانه دی ماه ۱۴۰۲ + آیا دی ماه وعده افزایش یارانه کلید می خورد؟

یارانه دی ماه کی واریز میشود؟

دولت طبق معمول هر ماه؛ احتمالا یارانه مرحله صد و پنجاه و پنجم ۱۴۰۲ را روز بیستم دی به حساب سرپرست خانواده واریز می کند.

چیزی که مشخص می باشد روز ۲۰ دی ۱۴۰۲ موعد سررسید تاریخ واریز یارانه دی ۱۴۰۲ خواهد بود.
این یارانه ساعت ۲۴ روز ۲۰ دی ماه قابل برداشت و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

افزایش یارانه دی ماه کلید خورد؟

یارانه دی ماه ۱۴۰۲

با توجه به سخنان معاون اقتصادی رییس جمهور مبنی بر اینکه ما در سند بودجه‌ای که به مجلس ارائه داده شده یارانه‌ها را دو برابر کرده‌ایم و رئیس جمهور هم اصرار دارند که افزایش یارانه‌ها در ۳ ماه باقی‌مانده سال جاری اعمال شود و اینکه طبق برآوردها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته هر خانواده ۴ نفری حداقل ۸۰۰ هزار تومان یارانه به صورت نقدی و در غالب بن کارت دریافت خواهند کرد.

همچنین با اشاره به اینکه بنا بر این بود که افزایش نرخ یارانه از آذر ماه اجرا شود اما از آنجایی که قرار است بخشی از این یارانه به صورت کالا به مردم داده شود این مسأله به تعویق افتاد و تأکید رئیس جمهور به مسؤولان اجرایی بر تسریع در اجرای این طرح است. حال سؤال ما این است که دو برابر شدن رقم یارانه‌ها از اول دی چه شد؟

تاکنون جز واریز یارانه مادران شیرده و کودکان ۶ تا ۵۹ ماه تفاوتی در دریافت یارانه گزارش نشده است.

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

 

منبع:صفحه اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما