شوک اولین روز پاییزی / فروش فوق العاده 5 خودرو به مرحله اجرا نرسیده ،لغو شد!

اقتصاد 100- فروش فوق العاده خودرو از مسیری غیر از سامانه یکپارچه فروش هنوز در دستورکار نیست و سیاست گذار اصرار دارد تا چنانچه قرار است خودروسازان محصولات تولیدی خود را به صورت فروش فوق العاده (تحویل خودرو به صورت سه ماهه) به متقاضیان تحویل دهند این طرح فروش تنها از مسیر سامانه یکپارچه فروش اتفاق بیفتد.

شوک اولین روز پاییزی / فروش فوق العاده 5 خودرو به مرحله اجرا نرسیده ،لغو شد!

 بهمن موتور فروش محصولات خود به صورت فروش فوق العاده و خارج از سامانه یکپارچه فروش را تکذیب کرد.

اواخر هفته گذشته خبری منتشر شده بود که این خودروساز خصوصی قصد دارد دیگنیتی پرستیژ، دیگنیتی پرایم، فیدلیتی تیپ 1، فیدلیتی تیپ 2 و ریسپکت پرایم را به صورت فروش فوق العاده با قیمت کارخانه از اول مهر امسال در دسترس متقاضیان قرار دهد. مدل خودروها 1402 اعلام شده بود. خبری که توسط مدیران فروش بهمن موتور تکذیب شد آمده محصولات عرضه شده در این فروش فوق العاده در هفته سوم آذر سال جاری به خریداران واگذار خواهد شد.

بعد از انتشار خبر بهمن موتور در اطلاعیه نسبت به ان واکنش نشان داد. در اطلاعیه این خودروساز آمده است : در پی انتشار خبر فروش فوق‌العاده پنج محصول بهمن موتور از طریق فروش آنلاین و خارج از سامانه جامع یکپارچه، به اطلاع می‌رساند شرکت بهمن موتور هیچ‌گونه فروشی خارج از سامانه یکپارچه ندارد. در ادامه اطلاعیه بهمن موتور آمده است آنچه به عنوان فروش فوق العاده توسط این خودروساز مطرح شده مربوط به تکمیل وجه متقاضیان مرحله اول سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل مهر ماه ۱۴۰۲ است.

بعد از اینکه کرمان موتور نسبت به عرض برخی از محصولات خود در قابل فروش نقدی و اقساطی اقدام کرد این گمانه به وجود آمده بود که خودروسازان خصوصی دیگر اجباری برای فروش محصولات خود در سامانه یکپارچه ندارند و به احتمال زیاد عرضه محصولات خودروسازان بزرگ کشور نیز به روال سابق باز خواهد گشت.

اما تکذیب خبر فروش فوق العاده توسط مدیران بهمن موتور و تاکید آنها بر عرضه محصولات از مسیر سامانه یکپارچه فروش نشان می دهد سیاست گذار هنوز از ایده های خود کوتاه نیامده و همچنین سامانه یکپارچه فروش خودرو یگانه مسیری است که خودروسازان می توانند از مسیر آن اقدام به عرضه محصولات خود کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما