طرح فروش جک J4 کرمان موتور شهریور 1402+شرایط

اقتصاد 100-طرح فروش جک J4 کرمان موتور شهریور 1402 اعلام شد. شرکت کرمان موتور این طرح را با دو روش نقدی و اقساطی استارت خواهد زد.

طرح فروش جک J4 کرمان موتور شهریور 1402+شرایط

طرح فروش جک J4 کرمان موتور شهریور 1402 ابلاغ شد. شرکت خودروسازی خصوصی کرمان موتور طرح فروش نقدی و اقساطی سدان محبوب خود را ویژه شهریورماه و با موعد تحویل 45 روزه از هم‌اکنون استارت زده است. طبق اعلام این شرکت، خودرو حاضر با قیمت ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت نسبت به خرید خود اقدام کنند.

طرح فروش جک J4 کرمان موتور شهریور 1402 آغاز شد

قیمت جک J4 در بخشنامه کرمان موتور ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان اعلام شده است. در این شرایط فروش می‌توان در کنار امکان خرید نقدی این سدان مونتاژی، با پیش‌پرداخت ۳۰۰ و ۵۰۰ میلیون تومان و به صورت اقساط ۱۸ تا ۳۶ ماهه این خودرو را خریداری کرد.

همچنین این امکان فراهم است که جک J4 را برای تحویل در دی ۱۴۰۲ پیش خرید کرد. در این طرح فروش سود مشارکت تا ۲۵ درصد هم اعلام می‌شود و سود انصراف ۲۰ درصد به مشتریان اعطا می‌گردد. رنگ‌های قابل خرید جک J4 در شرایط فروش نقدی و اقساطی اخیر، سفید و مشکی است.

* ثبت‌نام برای عموم آزاد بوده و از طریق نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور صورت می‌پذیرد.

طرح فروش جک J4 کرمان موتور شهریور 1402 آغاز شد
طرح فروش جک J4 کرمان موتور شهریور 1402 آغاز شد

قوای محرکه جک J4 از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) تشکیل شده است و از سری موتورهای گرین جت کمپانی جک بوده که نهایت قدرت ۱۰۳ اسب‌بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن‌متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را در کارنامه خود دارد و مصرف سوخت این خودرو در کاربری شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸ لیتر و برای کاربری بیرون شهری و یا در جاده‌ها به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور میانگین ۶ لیتر است.

در جک J4 کرمان موتور امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه دستی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، چراغ روشنایی روز، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده و… دیده می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت قیمت طلا و سکه چند روزی است که ریزشی…

اخبار سلامت

سینما در سینما