سایپا قیمت محصول جدیدش را اعلام کرد!

اقتصاد 100-سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، شورای رقابت بالاخره قیمت اطلس G و چهار محصول جدید گروه خودروسازی سایپا را اعلام کرد. محصولاتی که قیمت آنها به تازگی اعلام شد، پیش‌تر در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به متقاضیان عرضه شده‌بود.

سایپا قیمت محصول جدیدش را اعلام کرد!

شورای رقابت پس از ماه‌ها بررسی، قیمت پنج محصول جدید گروه خودروسازی سایپا را اعلام کرد. این محصولات، خودروهایی هستند که استانداردهای جدید سازمان ملی استاندارد را دارا و نسبت به مدل‌های قبلی، ارتقاء یافته به‌شمار می‌روند.

در بخشنامه جدید شورای رقابت، قیمت اطلس G، شاهین اتوماتیک CVT، ساینا S با استانداردهای جدید، ساینا GX و کوییک GXR رسماً اعلام شد.

قیمت محصولات جدید سایپا

قیمت اطلس G توسط شورای رقابت، ۳۴۴ میلیون و ۱۸۷ هزار تومان اعلام شد. تیپ G نمونه فول‌آپشن نسخه دستی سایپا اطلس است. در این تیپ علاوه بر تمامی امکاناتی که در تیپ S وجود دارند، شاهد نمایشگر ۷ اینچی و دوربین دید عقب نیز هستیم.

به غیر از این، فرمان تیپ G دارای کلیدهای کنترل سیستم صوتی است و صندلی‌ها در این تیپ با روکش چرم مصنوعی به دست متقاضیان می‌رسند.

تریم داخلی سایپا اطلس در این تیپ دو رنگ است. سانروف برقی، آنتن کوسه‌ای، آیینه‌های تاشو برقی و بدنه دو رنگ (رنگ سقف متفاوت است) نیز تکمیل‌کننده لیست امکانات رفاهی در این تیپ هستند.

قیمت کوییک GXR نیز ۳۲۱ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان تعیین شد. این خودرو در واقع همان کوییک GX با بدنه‌ای دو رنگ است. کوییک GXR مجهز به موتور M15GSI است که قادر است ۹۰ اسب بخار در ۵۴۰۰ دور در دقیقه نیرو تولید کند. گشتاور خروجی این موتور نیز به ۱۳۸ نیوتن‌متر می‌رسد که در دور ۴ هزار در دسترس قرار دارد.

قیمت ساینا S که استانداردهای جدید را هم پاس کرده‌است، ۲۷۳ میلیون و ۶۵ هزار تومان اعلام شد. ساینا S جدید مجهز به سیستم کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت در سربالایی است.

قیمت ساینا GX که فول‌ترین تیپ دستی این خودرو است، ۲۸۳ میلیون و ۹۲ هزار تومان تعیین شد. این خودرو دارای نمایشگر لمسی، دوربین دید عقب، موتور M15GSI و… است.

قیمت شاهین اتوماتیک CVT با موتور ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپه، ۵۴۵ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان اعلام شد. این محصول آپشن‌هایی مانند نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی را به خریداران ارائه می‌کند.

لیست قیمت محصولات جدید سایپا
نام محصول قیمت مصوب درب کارخانه (تومان)
اطلس G ۳۴۴/۱۸۷/۰۰۰
کوییک GXR ۳۲۱/۵۳۷/۰۰۰
ساینا S با استانداردهای جدید ۲۷۳/۰۶۵/۰۰۰
ساینا GX ۲۸۳/۰۹۲/۰۰۰
شاهین اتوماتیک CVT ۵۴۵/۹۹۲/۰۰۰

  نکته مهم درباره لیست قیمت محصولات جدید سایپا این است که این قیمت‌ها، بهای مصوب فروش در درب کارخانه است. یعنی هزینه‌های قانونی و اجباری مانند مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، عوارض، شماره‌گذاری و غیره نیز به ارقام اعلامی اضافه خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما