کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی به پنج دهک تخصیص یافت!

اقتصاد 100-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تخصیص کمک هزینه کالا برگ الکترونیکی به پنج دهک خبر داد و گفت: در حال حاضر در استان یک هزار و ۴۲۲ پایانه فروش برای ارایه خدمات به شهروندان تجهیز شده است.

کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی به پنج دهک تخصیص یافت!

طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تخصیصی کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی به پنج دهک اظهار داشت: دولت در راستای حمایت از دهک‌های درآمدی پایین جامعه، از ابتدای شهریورماه سال‌جاری علاوه بر دهک‌های درآمدی نخست تا سوم برای دهک‌های چهارم و پنجم نیز شرایط استفاده از کالابرگ الکترونیکی همراه با دریافت بسته تشویقی را فراهم کرده‌ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همه سرپرستان خانوار های نخست تا پنجم اگر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خود را به خرید کالابرگ اختصاص دهند مبلغ ۱۲۹ هزار تومان به ازای هر عضو خانوار که ۲۰۰ هزار تومان خرید داشته باشند اعتبار کالابرگ در حسابشان شارژ می‌شود.

وی افزود: این طرح فعلا در بین ۵ دهک نخست در حال اجرا است و احتمال دارد دولت دهک‌های بعدی را هم در این طرح مشارکت دهد.

جعفری با اشاره به مزیت‌های این طرح ضمن اینکه این طرح سه مزیت عمده و مهم دارد، افزود: مزیت نخست این است که بسته تشویقی ۱۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، دوم اینکه با خرید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه کافی است تا سرپرست خانوار بسته تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی را دریافت کند و باقی مانده یارانه خود را می‌تواند به اختیار خرید کند یا نقدا برداشت کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: مزیت سوم این طرح این است که قیمت مبنای کالاهای اساسی میانگین قیمت سال ۱۴۰۱ تعیین شده است و چنانچه قیمت‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ افزایش یابد، قیمت برای این دهک‌ها ثابت می‌ماند و دولت مابه التفاوت افزایش قیمت‌ها را با افزایش یارانه افراد جبران خواهد کرد.

وی بیان داشت: در حال حاضر در استان یک هزار و ۴۲۲ پایانه فروش برای ارایه خدمات به شهروندان تجهیز شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما