سامانه یکپارچه فروش خودرو صاحب جدید پیدا کرد

اقتصاد 100-سامانه یکپارچه فروش خودرو با ایده معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت ایجاد شد حال وزیر صمت مدعی است این سامانه متعلق به صمت نیست.

سامانه یکپارچه فروش خودرو صاحب جدید پیدا کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد سامانه یکپارچه عرضه خودرو متعلق به وزارت صمت نیست و این سامانه متعلق به شورای رقابت است.

این اظهارنظر در حالی از سوی عباس علی ابادی مطرح می شود که سامانه یکپارچه فروش محصولات تولیدی شرکت های خودروساز با ایده معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت به منظور مدیریت عرضه خودرو به متقاضیان در دولت سیزدهم ایجاد شد.

وزیر صمت درباره زمان عرضه محصولات خودروسازان در دور سوم از مسیر سامانه یکپارچه خودرو گفت در مورد ثبت‌نام جدید در سامانه یکپارچه هم اطلاعی ندارم و شورای رقابت می‌داند.

علی آبادی تاکید کرد وزارت صمت برنامه اجرایی درباره فروش خودرو ندارد، شرکت‌ها طبق برنامه در سامانه یکپارچه که شورای رقابت مسئول آن است فروش دارند و ما مسئول سامانه نیستیم.

سامانه یکپارچه فروش خودرو ابتدا با کمک مکانیزم قرعه کشی نسبت به عرضه محصولات شرکت های خودروساز اقدام می کرد اما از ابتدای سال جاری مکانیزم نوبت دهی جایگزین مکانیزم قرعه کشی شد.

با توجه به اینکه وزارت صمت مسئولیت سامانه یکپارچه فروش خودرو را به گردن شورای رقابت انداخته باید منتظر واکنش اعضای شورای رقابت نسبت به ادعای مطرح شده از سوی وزیر صمت باشیم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما