عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد:

خودروسازان مچ دولت را خواباندند / دولت دلال خودرو شد

اقتصاد 100-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دولت دربرخی زمینه ها به گرانفروشی کمک می کند.

خودروسازان مچ دولت را خواباندند /  دولت دلال خودرو شد

سیداحمد آوائی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث واردات خودروی دست دوم به کشور افزود:‌ دولت با ورود خودروهای دست دوم به کشورعملا مردم راتحقیر کرد و مجلس هم با این تحقیر کنار آمد.

وی تاکید کرد:بهانه دولت این است که با این اقدام ارز از کشور خارج می شود در صورتیکه دولت چه بخواهد یا نخواهد با فساد درسیستم مواجه است و دلار از کشور به راحتی خارج می شود، پس چرا نمی گذاریم این ارزی که از کشور خارج می شود، صرف واردات خودروهای نو شود؟!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ارز باید بصورت رسمی از کشور خارج شود تا با مدیریت دولت خودرو نو به دست مردم برسد گفت: وقتی همه دنیا می توانند خودرو صفر کیلومتر و ایمن استفاده کنند مردم ایران باید از این مزیت برخوردار باشند.

وی افزود: در چنین شرایطی دولت آنقدر تعرفه گمرکی واردات خوردو را بالا خواهد برد که عملا مردم از آن منتفع نخواهد شد و این امر یعنی دولت بزرگترین گرانفروشی به مردم محسوب می شود.

آوایی خاطر نشان کرد: اگردولت اجازه دهد خودرو با تعرفه واقعی ومنصفانه وارد کشور شود خواهید دید که قیمت سایر کالا نیز تحت شعاع این تصمیم قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم دزفول درمجلس تاکید کرد: متاسفانه هر دولتی چه اصولگرا، چه اصلاح طلب یا فرصت طلب که در ابتدا بر مسند امور قرار می گیرد اول نوکر خودروساز می شود و بزرگترین گران فروش بخصوص در زمینه خودرو دولت ها هستند.

وی در پاسخ به اینکه مردم دراین شرایط چه حقی دارند گفت: مردم مظلوم واقع شدند و این وظیفه نمایندگان مجلس است که ازحق آنان دفاع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درانتقاد به دولت سیزدهم گفت: اعتقاد دارم در این دولت رانتخوارها نفوذ دارند کما اینکه در دولت گذشته هم بودند.

نماینده مردم دزفول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سپردن برخی امور به دست مردم تصریح کرد: دولت باید در برخی امور از جمله صادرات و واردات خود را کنار بکشد ولی عملا شاهدیم که واردات خودرو به دست خودرو ساز سپرده شده و این یعنی دولت سوبسید به واردات می دهد تا جنس بنجل چینی وارد کشور شود.

سیداحمد آوائی گفت:دولت باید عملا نه با شعار، از رهبری تبعیت کند و کارها چه درزمینه ساخت مسکن، واردات ویا صادرات را بدست مردم سپرده شود.چون هر چه بدست دولت سپرده شد همراه با فساد و رانت شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • غلام ارسالی در

    مردم تحقير نه تنهانشده بلكه قيمتها بااين خبرپايين آمده ناراحت نباش اگه منافعت درخطرنيست

  • علی ارسالی در

    دولت کمک نمی کند بلکه ثابت شده دولت خودش عامل اصلی و محرک گرانی و تورمهاست .!

.

اخبار سلامت

سینما در سینما