خبر خوب برای شاسی بلند سوارها / این خودرو معروف در راه بازار ایران است

اقتصاد 100-واژه JAECOO ترکیبی از دو واژه آلمانی Jaeger به معنی شکارچی و واژه انگلیسی Cool به معنی جذاب است.

خبر خوب برای شاسی بلند سوارها / این خودرو معروف در راه بازار ایران است

اگر از علاقه‌مندان به  بازار خودرو های SUV باشید، ممکن است برند JAECOO را بشناسید؛ برندی که در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شانگ‌های در ۱۸ آوریل سال جاری معرفی شد و توجه گسترده رسانه‌های جهانی را به خود جلب کرد. JAECOO که از بیش از یک دهه سرمایه گذاری مشترک در گروه مادر خود متولد شده است، وارث ژن‌های تجمل و ساخت ماهرانه است.

با ادغام خرد و هنر طراحان چیره دست از بریتانیا، آلمان و دیگر کشورها، JAECOO متعهد به ایجاد وسیله‌ای ایده آل برای طبقه مرفه در سراسر جهان است.

جیکو-چری-2

 

 جیکو که عنوان شاخه‌ای تازه گروه خودروسازی چری کار خود را آغار کرده است، در کنار برند اومودا بر بازار‌های صادراتی چری تمرکز دارد و همانند برند Omoda که حدود ۹۰ درصد از فروش سال گذشته‌اش در بازار‌هایی غیر از چین بوده، به دنبال فتح بازار‌های جدید است و بر اساس شایعاتی که شنیده می‌شود، به زودی در بازار‌های خاورمیانه کار خود را آغاز می‌کند. واژه JAECOO ترکیبی از دو واژه آلمانی Jaeger به معنی شکارچی و واژه انگلیسی Cool به معنی جذاب است.

همانطور که سرعت زندگی شهری در حال افزایش است، تقاضای طبقه مرفه جامعه برای شاسی بلند‌های خارج از جاده نیز در حال تغییر است. این افراد به دنبال محصولات منحصربه‌فردی هستند تا ذائقه‌شان را به نمایش بگذارند و علاقه‌شان به نوآوری‌های فناوری و راحتی روز به روز در حال افزایش است. با این حال، بیش‌تر شاسی‌بلند‌های آفرود سنتی موجود در بازار یا فاقد ویژگی‌های هوشمند هستند یا در نوآوری کم می‌آورند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما