خبر خوش مسکنی وزیر راه/ کلید ۱۰۰ هزار مسکن هفته آینده تحویل می‌شود!

اقتصاد 100-وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اعلام کرد: در هفته دولت یک‌صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف افتتاح می‌شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می‌رسد.

خبر خوش مسکنی وزیر راه/ کلید ۱۰۰ هزار مسکن هفته آینده تحویل می‌شود!

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز در استان زنجان که یکی از استان‌های پیشرو در زمینه نهضت ملی مسکن است، رشد قابل توجهی مشاهده می‌شود.

بذرپاش افزود: در مجموع در این استان پروژه‌های مسکن پیشرفت 50 درصدی داشته است که برخی از واحدهای مسکونی به مردم تحویل داده شده و مابقی تا 6 ماهه اول سال 1403 تحویل داده می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: 3 هزار و 738 واحد هم در حوزه واگذاری زمین های 99 ساله، زمین‌های روستایی، خودمالکی و بافت فرسوده تحویل مردم شد که این افتتاح در راستای افتتاح یک‌صدهزار پروژه مسکن در هفته دولت انجام شد.

وی ادامه داد: این روزها در همه استان ها برنامه افتتاح برقرار است اما نظر به اینکه در ماه محرم و صفر قرار داریم، به روزهای آتی موکول شده است که طی چند روز آینده با حضور رییس جمهور برنامه افتتاح بسیاری از پروژه‌ها در استان‌های مختلف کلید می‌خورد.

به گفته بذرپاش واگذاری زمین در بحث قانون جوانی جمعیت که مصوب مجلس شورای اسلامی است، ظرف دو هفته در بیشتر استان‌های کشور آغاز می‌شود، علاوه بر آن واگذاری زمین در شهرهای دارای ظرفیت برای ساخت واحدهای تک طبقه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین واگذاری زمین در روستاها که در مجاورت شهرها واقع هستند و اما تعریف روستایی دارند، با همکاری بنیاد مسکن آغاز خواهد شد.

بذرپاش با بیان اینکه موضوعات مسکن زنجان مورد به مورد در حال تبادل نظر و بررسی است، افزود: در این استان 20 هزار زمین به محدوده روستایی اضافه شد که تقدیم مردم خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در خاتمه اعلام کرد: در روزهای آینده خبرهای خوبی در سایر استان‌ها در حوزه مسکن شنیده خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما