چطور با بخارشو شیرآلات را درخشان کنیم؟ + لیست قیمت انواع بخارشو

اقتصاد 100-فهرست قیمت برخی از انواع بخارشوی موجود در بازار به شرح زیر است.

چطور با بخارشو شیرآلات را درخشان کنیم؟ + لیست قیمت انواع بخارشو

بخارشوی‌ها حتی بدون هیچ‌گونه مواد شیمیایی آلودگی‌های سرسخت را از بین می‌برند. کاربرد بخارشوی در تمیز کردن قسمت های مختلف خانه به طبیعی‌ترین روش می باشد. چه در حمام، آشپزخانه یا اتاق نشیمن، می‌توان از آنها برای نظافت استفاده کرد. چه چیزی طبیعی‌تر از نیروی بخار برای کارهای نظافت در خانه است؟

شیرآلات درخشان

با دستگاه بخارشوی و لوازم جانبی مناسب از تمیز کردن اتصالات لذت ببرید: قابلیت اتصال یک برس کوچک گرد به نازل جزئیات، آن را برای تمیز کردن هدفمند ایده‌آل می‌کند. حتی بدترین آلودگی‌ها را می‌توان با بخارپاشی مستقیم از بین برد. پس از تمیز کردن محل، کافی است آن را با استفاده از یک پارچه خشک کنید تا از نشست مجدد خاک در اتصالات جلوگیری کند.

از بین بردن آهک روی اتصالات و سطوح

هنگام تمیز کردن با بخار، همیشه از نازل جزئیات استفاده کنید تا از خراش اتصالات جلوگیری کنید.

این مراحل را دنبال کنید: نازل جزئیات را بسیار نزدیک به جسمی که باید تمیز شود نگه دارید تا آهک روی آن حل شود. اگر این کار نتواند مقیاس آهک سرسخت را از بین ببرد یا در یک مکان ناجور قرار دارد، می‌توانید یک قلم‌مو را به نازل وصل کنید: با جت‌های بخار قدرتمند، بخار را روی محل پاشش دهید. برای از بین بردن تکه‌های ضخیم‌تر آهک استفاده از سرکه، آب‌لیمو یا یک محصول تمیز کننده توصیه می‌شود. علاوه بر این، بخاردهی منظم از تجمع رسوبات آهک جلوگیری می‌کند.

 
قیمت انواع بخارشو
برند مدل قیمت / تومان
پارس خزر T-Rex
۲,۳۷۰,۰۰۰
کرشر SC۲ UPRIGHT EasyFix ۷,۸۵۰,۰۰۰
تولیپس SC-A۶۹۰
۳,۷۲۸,۸۹۰
ویداس VIR-۷۵۸۸
۳,۴۰۰,۰۰۰
درما DEM-ZQ۶۱۰
۴,۲۲۴,۹۰۰
تکنو Te-۳۳۰۰
۴,۲۰۰,۰۰۰
کرشر SC۵
۲۱,۲۶۰,۵۲۰

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما