قیمت نجومی چرخ‌خیاطی در بازار ایران

اقتصاد 100-در این مطلب به مقایسه کیفیت چرخ های خیاطی کاچیران و ژانومه پرداخته و در ادامه لیست قیمت تعدادی از انواع چرخ خیاطی این برندها آمده است.

قیمت نجومی چرخ‌خیاطی در بازار ایران

 اگر بخواهید در بازار ایران چرخ خیاطی بخرید قطعا با این دو نام زیاد مواجه خواهید شد. ژانومه و کاچیران. این دو رقیب که یکی داخلی است و دیگری خارجی، سال هاست که عملا بازار چرخ های خیاطی را قبضه کرده اند و این حضور مداوم و قدرتمند، بی دلیل نیست.مقایسه چرخ خیاطی ژانومه و کاچیران کمی دشوار است، چراکه هر دو این برند ها چرخ خیاطی خوب و با کیفیتی تولید می کنند که این امر باعث شده انتخاب بین آن دو کمی سخت باشد. در این مقاله از ۲۰ بافت قصد داریم تا به بررسی و مقایسه محصولات دو برند مطرح چرخ خیاطی در بازار ایران بپردازیم. اگر قصد خرید چرخ خیاطی دارید، این مقاله را از دست ندهید

کاچیران بهتر است یا ژانومه؟

حال که با ویژگی ها و قابلیت های مهم هرکدام از چرخ خیاطی های این دو برند آشنا شدید، بهتر است برای برای مقایسه چرخ خیاطی ژانومه و کاچیران به جدول موردی زیر توجه کنید:

مقایسه چرخ خیاطی کاچیران و ژانومه
کاچیران ژانومه

کیفیت

بدنه چرخ های کاچیران وزن سبک تری دارند و حمل آنها آسان تر است. به همین خاطر گرچه مقاومت و دوام خوبی دارند اما به استحکام بدنه های ژانومه نیستند. چرخ های ژانومه بدنه بسیار مقاوم و مستحکمی دارند که باعث می شود در برابر آسیب های فیزیکی مقاومت بسیار خوبی داشته باشند و از داوم بالایی هم برخوردار باشند.

موتور چرخ خیاطی

موتورچرخ های کاچیران از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و قطعات مورد نیاز برای تعمیر آنها همیشه و در همه جا به شکل قطعات اصلی در دسترس است. موتور چرخ های ژانومه به واسطه تکنولوژی های به روزتر کیفیت و داوم فوق العاده خوبی دارند و خیلی کم دچار خرابی می شوند. اما پیدا کردن قطعات اصلی آنها کمی سخت است.

تنوع محصولات و برنامه های دوخت

تنوع برنامه های دوخت برای چرخ های خیاطی کاچیران بسیار خوب و گوناگون است. همچنین مدل های متنوعی از این چرخ ها در بازار موجود است که تمام نیازهای خریداران را پاسخ می دهند. ژانومه تنوع خوبی در زمینه برنامه های دوخت و مدل های مختلف دوخت دارد و از این نظر چیزی از کاچیران کم ندارد. اما ژانومه چرخ های مخصوصی هم در این بین دارد که برای دوخت های خاص طراحی شده اند.

قیمت

به دلیل داخلی بودن برند کاچیران، محصولات این برند از نظر قیمیتی به صرفه و قیمت مناسب هستند. کاچیران برای هر بودجه ای یک چرخ خیاطی دارد. محصولات ژانومه وارداتی هستند و با در نظر گرفتن پارامترهای این موضوع، از نظر قیم

در بازار لوازم خانگی قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۳۹۳ مبلغ ۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت چرخ خیاطی ژانومه مدل ۸۰۸A مبلغ ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

 
قیمت انواع چرخ خیاطی
برند مدل قیمت / تومان
مارشال ۷۴۰E ۵,۳۰۰,۰۰۰
ژانومه ۸۰۸A ۲۲,۰۰۰,۰۰۰
کاچیران یاسمین ۳۹۳ ۸,۴۰۰,۰۰۰
ژانومه ۷۲۰۰ ۷,۹۰۰,۰۰۰
کاچیران رز ۲۲۰ پلاس ۳,۹۰۰,۰۰۰
کاچیران نیولایف ۱۱,۱۰۰,۰۰۰
ژانومه JH۱۴۱۲ ۱۰,۸۰۰,۰۰۰

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما