فقط با 137 میلیون از ایران خودرو پژو 207 بگیرید + شرایط و جدول

​در پاییز هفت خودرو ایران خودرو واگذار میشود در ادامه جدول زیر را تماشا کنید

فقط با 137 میلیون از ایران خودرو پژو 207 بگیرید + شرایط و جدول
ایران خودرو پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک، دنا پلاس با گیربکس دستی، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ، سمند سورن پلاس دوگانه سوز و سمند سورن بنزینی با مولتی مدیا، هفت محصولی هستند که برای عرضه در آبان سال جاری در دسترس متقاضیان قرار دارد.

متقاضیانی که در دور اول فروش سامانه یکپارچه حضور یافتند و برای خودروهای یاد شده نام نویسی کردند و موعد تحویل خودروی آنها پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و پیامک واریز وجه دریافت کردند، می توانند نسبت به واریز پیش پرداخت خودروی درخواستی خود اقدام کرده تا در آبان ۱۴۰۲ آن را تحویل بگیرند.   

آبی های جاده مخصوص مبلغ پیش پرداخت برای تحویل این خودروها را اعلام کرده و تاکید کردند مبلغ واریزی در نظر گرفته شده کمتر از ۵۰ درصد قیمت خودروهایی است که در صف واگذاری قرار دارند.

متقاضیان پژو 207 با گیربکس دستی باید حدود 137 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند. پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی حول و حوش ۱۶۷ میلیون تومان در دسترس ثبت نام کنندگان قرار دارد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص سه مدل دنا شامل دنا پلاس، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توریو شارژ را در پاییز امسال واگذار می کند. متقاضیانی که برای دنا پلاس نام نویسی کردند باید نزدیک به ۱۳۳ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب اعلام شده ایران خودرویی ها واریز کنند. پیش پرداخت دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی نیز حدود ۱۸۴ میلیون تومان تیین شده است. همین خودرو با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی حول و حوش ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در دسترس ثبت نام کنندگان قرار دارد. سمند سورن پلاس دوگانه سوز با پیش پردخت نزدیک به ۱۴۹ میلیون تومانی و سمند سورن پلاس بنزینی همراه با مولتی مدیا نیز با پیش پرداخت حدود۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در دومین ماه از پاییز ۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار می شود. ایران خودرویی ها در اطلاعیه خود بازه زمانی که متقاضیان فرصت دارند تا پیش پرداخت خودروی ثبت نامی خود راو اریز کنند مشخص نکرده اند.

الباقی قیمت نیز براساس قیمت های روز تحویل محاسبه و به مشتریان اعلام خواهد شد.

xD926W5BtTDW

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز