واریز فوق العاده ویژه به حساب فرهنگیان / غافلگیر می شوید !

اقتصاد 100-رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در تبصره ۲ ماده ۶ قانون رتبه بندی معلمان قید شده که رتبه بندی جدای از کلیه پرداختی حقوق و مزایا به کارکنان دولت است، گفت: بر همین اساس فوق العاده ویژه معلمان نیز باید مانند سایر کارکنان دولت پرداخت شود.

واریز فوق العاده ویژه به حساب فرهنگیان / غافلگیر می شوید !

معلمان در جامعه ایران نقش مهمی را برعهده دارند. آموزش نسل آینده از رسالت های کاری معلمان است. معلمان با وجود مأموریت مهم شان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. معلمان حقوقی دارند که آن را از دولت مطالبه می کنند. معلمان را هم اکنون باید دریافت.

محمد وحیدی ضمن گرامیداشت هفته معلم ، عنوان کرد: یکی از مصوبات مهمی که در کمیسیون آموزش مجلس به مرحله اجرایی رسید، نظام رتبه بندی معلمان بوده که به عنوان یکی از هدفگذاری‌های مهم نظام رقابتی در آموزش و پرورش و افزایش کیفیت در حال اجرا است.نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس تصریح کرد: یکی از نکاتی که در اجرای این قانون مغفول مانده این است که در تبصره ۲ ماده ۶ این قانون به صراحت عنوان شده که رتبه بندی جدای از کلیه پرداختی حقوق و مزایا به کارکنان دولت است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مطالبه فرهنگیان بر اساس همین بند قانونی، پرداخت فوق العاده ویژه به معلمان مانند سایر کارکنان دولت است که انتظار می‌‎رود این موضوع نیز در شورای حقوق و دستمزد مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی یادآور شد: در این راستا نگاه به نیرو‌های خدماتی و نیرو‌های اداری که مشمول رتبه بندی معلمان نشدند، باید در اولویت پرداخت قرار گیرند.رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: این پرداختی‌ها در کنار جذب ۲۵ هزار نیروی خدماتی و سرایدار کمک شایانی به آموزش و پرورش برای بهبود شرایط آموزش و پرورش خواهد کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما