همه چیز درباره احتکار پژو پارس توسط ایران خودرویی ها

گروه صنعتی ایران‌خودرو در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر احتکار خودرو در سایت تولیدی ایران‌خودرو در مازندران اطلاعیه ای منتشر کرد.

همه چیز درباره احتکار پژو پارس توسط ایران خودرویی ها

در پی انتشار برخی تصاویر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از پارکینگ ایران‌خودرو مازندران، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد این محصولات فروش قطعی شده و به خریداران تحویل داده خواهد شد.

در اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو آمده است:در پی بازدید مقامات قضایی مازندران از سایت تولیدی ایران‌خودرو در این استان، تصاویر هوایی از پارکینگ این سایت تولیدی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که تاکید می‌شود در حال حاضر ۲۳۶۰ خودروی پارس در پارکینگ وجود دارد که از این تعداد ۱۸۷۰ دستگاه دارای پلاک و آماده تحویل به مشتریان هستند.

این اطلاعیه عنوان می‌کند، ۴۹۰ دستگاه خودرو نیز در انتظار شماره‌گذاری است و به محض دریافت پلاک امکان تحویل به مالکان را خواهند داشت‌.

در این اطلاعیه تاکید شده، با توجه به محدودیت‌های تردد تریلر در محورهای شمالی کشور از روز ۲۳ اسفندماه، امکان تحویل حضوری خودروها در سایت تولیدی مازندران فراهم شده و تا امروز ۲۹ اسفندماه ادامه داشته است.

همچنین تحویل حضوری خودروها از پنجم تا دهم فروردین فعال خواهد بود و مشتریان می‌توانند برای تحویل به این سایت تولیدی مراجعه کنند.

پس از پایان تعطیلات نوروز و رفع محدودیت تردد تریلر، حمل خودروها به نمایندگی‌ها در سطح کشور از سرگرفته خواهد شد.

گفتنی است، مدیرکل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، رییس دادگستری و دادستان شهرستان بابل در روزهای پایانی سال، از سایت تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو در این شهرستان بازدید کردند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • همایون ارسالی در

    چرا هیچ کس جلوی مافیای خودرو رو نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.
باز