وام قرض الحسنه ویژه ماه رمضان و نوروز / سه روزه تحویل بگیرید !

مشتریان بانک سرمایه به منظور جبران کمبود نقدینگی این امکان را دارند برای وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی طرح «نسیم» این مجموعه درخواست بدهند.

وام قرض الحسنه ویژه ماه رمضان و نوروز / سه روزه تحویل بگیرید !

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. 

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک سرمایه

مشتریان بانک سرمایه به منظور جبران کمبود نقدینگی این امکان را دارند برای وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی طرح «نسیم» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک سرمایه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

بانک سرمایه طرح نسیم را با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و به منظور تنوع بخشیدن در ارائه خدمات به مشتریان تبیین کرده است. آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل دو ماه از زمان افتتاح سپرده قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات بهره ندارد و تنها چهار درصد کارمزد برای آن مقرر شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. لازم به ذکر است امکان اعطای امتیاز این تسهیلات به دیگران وجود دارد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 388 هزار و 889 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 50 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

بانک سرمایه از سال 1384 با هدف فراهم کردن امکان مشارکت گسترده ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده اقتصادی، به خصوص پولی و بانکی، فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر انواع خدمات مرتبط با بانکداری الکترونیکی، ریالی، ارزی و مشاور بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران مهر 97، نشان ویژه مدیریت بحران، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی، جایزه بین المللی حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری و … را به دست آورد.

در طرح نسیم بانک سرمایه می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

بانک سرمایه

نام وام: نسیم

سود: ۴%

این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴ درصد کارمزد دارد

سقف وام: 50 میلیون تومان

نوع ضمانت: اعتبار شغلی

نیاز به سپرده: حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده: 2 ماه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت: 36 ماه

قسط وام: 1,388,889 تومان

مجموع رقم وام و سود: 50,100,000 تومان

هزینه‌های جانبی: ۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده

شرایط و مقررات:

  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
  • در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد

در این طرح شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن دریافت کنید. طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارسنجی است و ۳۶ ماه بازپرداخت دارد.

 
 
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز