بازنشستگان با این واریزی شب عید پولدار شدند

​صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری پرداخت شد.

بازنشستگان با این واریزی شب عید پولدار شدند
حقوق آخرین ماه سال ۱۴۰۱ برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه کل کشور عصر چهارشنبه ۲۴ اسفند به حساب این افراد واریز شد.

بر اساس جدیدترین آمارهای مربوط به سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر هستند که ۳۴ درصد جامعه حقوق‌بگیران بانوان و ۶۶ درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.

بر اساس داده‌های آماری موجود، آمار حقوق بگیران صندوق بازنشستگی با یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر در تفکیک جنسیتی شامل ۵۵۳ هزار و هشت نفر زنان و یک میلیون و ۷۷ هزار و ۱۴۵ نفر مردان هستند.

این گروه از حقوق بگیران شامل افراد بازنشسته، ازکارافتاده، شاغل متوفی و بازنشسته متوفی می‌شوند که در این میان تعداد افراد بازنشسته یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۷۵۲ نفر، ازکارافتاده ۱۳ هزار و ۲۵۱ نفر، شاغل متوفی ۶۱ هزار و ۹۸۳ نفر و بازنشسته متوفی نیز ۲۳۱ هزار و۱۶۷ نفر هستند.

 
 
 
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز