پژو 206 در بازار 65 میلیون ارزان شد + قیمت جدید محصولات سایپا و ایران خودرو

قیمت بسیاری از خودروهای پرفروش داخلی یک روزه ۳۰ میلیون ارزان شد.

 پژو 206 در بازار 65 میلیون ارزان شد + قیمت جدید محصولات سایپا و ایران خودرو

تداوم روند ریزشی قیمت دلار، بازار شب عید خودرو را برخلاف روال هرساله وارد کانال کاهشی کرد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ درطی دو روز گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است و قیمت  شاهین سایپا هم ۳۵ میلیون طی یک روز ریخت.

طبق آنچه کارشناسان پیش بینی کرده بودند، تداوم واجرای درست طرح افزایش عرضه که از طریق واردات خودرو و طرح ثبت نام بدون قرعه کشی خودروهای داخلی درحال انجام است، می‌تواند قیمت‌ها را به کانال‌های پایین‌تر نیز بکشاند.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۸۵ میلیون رسیده است و نسبت به دو روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است. قیمت مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۰۵ میلیون است که طی دو روز ۶۵میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۵۷۰میلیون رسید که طی روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی۶۳۵ میلیونی شد که به معنای کاهش ۵۰میلیونی نسبت به دو روزگذشته است. قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما امروز ۶۷۵ میلیون است که طی یک روز ۳۰ میلیون ارزان شده است.
 
قیمت تارا دنده ای بدون تغییر ۷۲۰ میلیون تومان است که ۳۰ میلیون ارزان شده است. گفتنی است این خودرو دو هفته گذشته ۶۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس به حوالی ۸۶۰ میلیون تومان رسیده است که ۲۰میلیون طی یک روز ارزان شده است. این خودرو طی هفته گذشته روز ۲۰میلیون ارزان شده است. با این حال دنا نسبت به دو هفته گذشته ۳۵۵میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۵۹۵ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۳۰ میلیونی است. رانا هم طی دو هفته افزایش ۸۰میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۳۰ میلیون تومان است که ۲۰میلیون ارزان شده است. با این حال سمند طی دو هفته ۳۵میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی هم ۵۹۰میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت وانت آریسان هم به ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شد.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس به ۲۹۵ میلیون تومان رسید که به معنای کاهش ۱۰ میلیونی طی روز گذشته است.  این خودرو دو هفته گذشته ۲۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پراید ۱۵۱ SE  با کاهش ۱۰ میلیونی به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است. اما طبق بررسی نمودار تغییر قیمت ها این خودرو دوهفته گذشته ۵میلیون ارزان تر بود.

قیمت ارزان ترین مدل پراید یعنی پراید ۱۵۱ SE مدل ۹۹ هم به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۲۵ میلیون است که به معنای کاهش ۱۵ میلیونی است. گفتنی است این خودرو  طی دو هفته گذشته ۵میلیون گران شده است.

قیمت تیبا هاچ بک پلاس هم به ۳۳۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک امروز ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۵۵میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. این خودرو دو هفته گذشته  ۱۵میلیون ارزان تر بود.

قیمت ساینا پلاس دنده ای هم به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است  که نسبت به روز گذشته ۱۰میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۵۰میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۱۵میلیون ارزان شده است. با این حال کوییک طی دو هفته گذشته ۱۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت کوییک دنده ای S هم ۱۰ میلیون ارزان شد و به ۳۶۰ میلیون رسید. 

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک هم به ۴۵۵میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون کاهش داشته اشت.

قیمت شاهین سایپا ۶۰۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۳۵میلیون ارزان شده است. شاهین طی دو هفته گذشته ۱۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز