اعلام دقیق زمان توزیع میوه ارزان در بازار شب عید

مدیر عامل سازمان مدیریت میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید گفت: کیفیت اقلام و محصولات در میادین جنوب شهر نباید با بالا شهر تفاوتی داشته باشد و تاکید ما بر این است که محصول باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود.

 اعلام دقیق زمان توزیع میوه ارزان در بازار شب عید

 ایوب فصاحت امروز در نشست خبری با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی را گذراندیم، در ارتباط با تامین میوه شب عید گفت: در همین زمینه سازوکار تامین ۲ هزار تن میوه در دستور کار قرار گرفته و ۸۰۰ تن از قبل تامین شده و ۱۲۰۰ تن نیز به زودی تامین خواهد شد و به هر ترتیب مشکلی را در ارتباط با تامین و توزیع میوه نوروز نخواهیم داشت.

وی درباره قیمت تعیین شده میوه شب عید تصریح کرد: در همین زمینه قیمت پرتقال هم‌اکنون ۱۵ - ۱۶ هزار تومان و سیب با قیمت ۲۵ - ۲۶ هزار تومان در سطح میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود و برنامه‌ریزی ما این است که میوه شب عید کمتر از این قیمت عرضه کنیم اما سقف نهایی آن بیشتر از قیمت‌های اشاره شده نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ اسفند عرضه تنظیم بازاری در حوزه میوه را خواهیم داشت و در تاریخ‌های ۲۶ ، ۲۷  و ۲۸ اسفند ادامه عرضه میوه تنظیم بازاری در شب عید را خواهیم داشت.

فصاحت با تاکید بر اینکه نباید کیفیت محصولات میادین میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر تغییر کند، گفت: به طول مثال کیفیت اقلام و محصولات در میادین جنوب شهر نباید با بالا شهر تفاوتی داشته باشد و تاکید ما بر این است که محصول باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما