خبر مهم دولت برای بنزین مسافران نوروزی

رضا نواز سخنگوی صنف جایگاهداران کشور، درباره علت لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه ها توضیح داد و گفت: کارت‌های آزاد بنزین فقط برای استفاده اضطراری است.

خبر مهم دولت برای بنزین مسافران نوروزی

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: تقاضا از مردم برای استفاده از کارت سوخت شخصی به‌معنای غیرفعال شدن کارت‌های آزاد جایگاه‌ها نیست اما مهم است که دارندگان خودرو کارت شخصی خود را به همراه داشته باشند تا با مشکلی در شلوغی پمپ بنزین‌ها خصوصا در برخی استان‌ها مواجه نشوند.

رضا نواز با بیان اینکه به دلیل اینکه تعداد کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها محدود است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه مشکل لازم است دارندگان خودرو کارت سوخت شخصی به‌همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: اطلاعیه شرکت‌های تابعه وزارت نفت مبنی بر دعوت از مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی جهت مدیریت بهتر توزیع سوخت است و در صورتی که مردم از کارت سوخت خود استفاده کنند در شلوغی‌های نوروزی پمپ‌بنزین‌ها با مشکل مواجه نخواهند شد.

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور با تاکید بر اینکه تعداد کارت‌های آزاد بنزین به‌اندازه تعداد نازل‌های سوخت نیست و این نوع کارت‌ها صرفاً برای استفاده اضطراری است، افزود: خصوصا در استان های مرزی، به‌دلایلی نظیر مدیریت توزیع و جلوگیری از انحراف فراورده، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌ها را بسیار کم کرده‌اند و همراه داشتن کارت سوخت شخصی در کل کشور خصوصاً این استان‌ها اکیداً توصیه می‌شود.

نواز با تاکید براینکه استفاده عمومی همه مالکان خودروها از کارت‌های سوخت جایگاه از ابتدا تصمیم درستی نبود و جایگاهداران دخالتی در خصوص سهمیه و قیمت سوخت ندارند، گفت: تصمیم‌سازان باید قبلاً پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دادند و هم اکنون مشکلی وجود نداشت، البته مسئولان باید هر چه زودتر کارت های المثنی و جدید را در اختیار مالکان خودرو قرار دهند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای هر تصمیمی ابتدا باید زیرساخت‌های آن اجرایی شود و مشورت از این بخش خصوصی اخذ شود، بیان کرد: حذف کامل کارت آزاد جایگاه‌های سوخت عملی نیست و هر تصمیم شتاب زده‌ای در این مورد موجب ایجاد مشکلات متعدد برای مردم و مالکان جایگاه‌ها خواهد شد.

به گفته سخنگوی صنف جایگاهداران کشور، تمهیدات لازم برای نوروز در جایگاه‌ها درنظر گرفته شده و ان‌شالله مشکلی برای تامین سوخت وجود نخواهد داشت.

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • 123 ارسالی در

    سلام اقای رییس لطفا شما که لالایی بلدید چرا خودتان خوابتان نمی برد صدور کارت المثنی 6 ماه طول می کشد این یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این حرفها کار درست نمی شود عمل باید کرد وگرنه ......

.

اخبار سلامت

سینما در سینما