‌‌واریز میلیونی شب عید برای مردم / روز شنبه حساب مردم پر پول می شود

خبر خوش دولت برای مردم واریزعیدی میلیونی شب عید اعلام شد.

 ‌‌واریز میلیونی شب عید برای مردم / روز شنبه حساب مردم پر پول می شود

با گذشت ۱۰ ماه از حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی و افزایش یارانه نقدی خانوارها به ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان، هنوز بحث جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی داغ است. علاوه بر این برخی رسانه‌های داخلی مدعی هستند که دولت قصد افزایش یارانه نقدی را با توجه به افزایش تورم و کالاهای اساسی دارد.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که طرح کالابرگ الکترونیکی قرار است به شکل داوطلبانه اجرا شود و دولت قصدی جدی مبنی بر حذف یارانه نقدی ندارد. بدین ترتیب اگر خانواری قصد داشته باشد به شکل داوطلبانه به جای یارانه نقدی، کالابرگ الکترونیکی دریافت کند، می‌تواند با اعتبار شارژ شده از سوی دولت، کالاهای اساسی را خریداری کند..

برای دیگر خانوارها نیز شرایط همچون قبل است و همچنان می‌توانند یارانه خود را به شکل نقدی دریافت کنند.

واریز یارانه نوروز ۱۴۰۲ | جزئیات واریز عیدانه دولت به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

مورد افزایش یارانه نقدی خانوارها نیز در حال حاضر دولت تصمیم تازه‌ای نگرفته است و به نظر می‌رسد که در سال آینده نیز همچنان افراد حاضر در دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

واریزی حقوق کارمندان و بازنشستگان بالا رفت | فرمول افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان تغییر کرد

در رابطه با زمان واریز یارانه نقدی اسفند ماه ۱۴۰۱ نیز گرچه سازمان هدفمندی یارانه اطلاعیه‌ای صادر نکرده، اما احتمالا یارانه نقدی آخرین ماه سال نیز در روز شنبه ۲۰ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 
 
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز