پیمانکاران مسکن مهر به خط شدند / پیگیر آنانی که وفای عهد نکرده اند

اقتصاد 100 - وزیر راه وشهرسازی گفت: تا رفع آخرین مشکل مسکن های مهر کنار مردم هستیم و با توجه به آنکه پیمانکاران در گذشته وفای به عهد نکرده بودند پیگیر رفع این مشکل هستیم.

پیمانکاران مسکن مهر به خط شدند / پیگیر آنانی که وفای عهد نکرده اند

مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در هشتگرد گفت:  یکی از سیاست های ما تکمیل واحدهای است که از  گذشته باقی مانده است و یکی از مشکلات ما همین نگاه بوده که افتتاح پروژه به نام چه دولتی زده شود و یکی از مشکلات دیگر قیمت تمام شده است که بعد از گذشت ۱۰ سال افزایش یافته است  که ما  اعتبار آن را از منابع داخلی تامین می کنیم. 

به گفته وزیر راه و شهرسازی اتمام مسکن مهرهای باقی مانده را  به تمامی مدیران اعلام کرده ایم چرا که  مردم گناهی ندارند که دولت های گذشته اعتقادی  به این پروژه ها نداشته و ما باید تا سال ۱۴۰۲  باید پروژه های هشتگرد را تمام کنیم و مردم را از سردرگمی در بیاویم و مسکن های مهر را  تا سال  آینده به سرانجام برسانیم.

او می گوید: چند روز آینده ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تحویل می دهیم. 

 وزیر راه وشهرسازی گفت: خدمات روبنایی مسجد، مدرسه، پاسگاه نیروی انتظامی،  ورزشگاه و سرانه درمانی برخی از آنها افتتاح شده است.

در تلاش هستیم تا سطح خدمات را افزایش دهیم و پروژه های زیربنایی آب فاضلاب و یک سری خدمات روبنایی و بیمارستان را پیگیری می کنیم.

 او گفت: مترو هشتگرد راه اندازی شده اما  ظرفیت آن جوابگوی متقاضیان نیست که در برنامه ریزی آینده می خواهیم ناوگان و ظرفیت را افزایش دهیم؛ همچنین  افزایش سرانه اتوبوس و ناوگان حمل ونقل عمومی و سرانه سبز را در دستور کار قرار دادیم.

بذرپاش گفت: در گذشته بسیاری از پیمانکاران وفای به عهد نکردند و برخی از مشکلات مربوط به ترکیبی بودن لوله های خانه ها بوده که باعث شده خانه ها نشست کنند اما مردم نگران نباشند، ما تا برطرف کردن آخرین مشکل کنار مردم هستیم.

او گفت: با اجرای طرح های جدید مسکن  این پروژه ها رونق بیشتری می گیرد‌.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما