قیمت لباس عید سر به فلک کشید !

اگر دنبال خرید لباس با کیفیت و خوش قیمت عید هستید و مقصدی متنوع و جذاب می‌خواهید با ما همراه شوید تا یک گزینه جذاب را به شما پیشنهاد کنیم.

قیمت لباس عید سر به فلک کشید !

خرید لباس در شب عید از رسوم و سنت‌های متداول در بسیاری از کشورها، به خصوص ایران است. در این شب مردم به تهیه و خرید لباس جدید می‌پردازند تا در عید جشن بگیرند و با لباس‌های جدید شادی کنند. همچنین، خرید لباس در شب عید اغلب به عنوان یک سرگرمی شناخته می‌شود.

البته باید اعتراف کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی ایران نه تنها خرید لباس شب عید مزه قبل را ندارد بلکه تبدیل به چالشی برای خانواده‌های ایران شده است. در چنین شرایط چطور می‌توانید بهتر لباس عید بخریم؟

لیست بنویسید و با آرامش و به دور از فشار کارهای آخر سال سری به کمدتان بزنید و ببینید واقعا چه لباسی برای سال جدید نیاز دارید. به خاطر خانه تکانی شما یک بار کاملا لباس‌هایتان را زیر و رو می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه چیزهایی دارید و نیاز است چه اقلامی را بخرید. با لیست نوشتن، دیگر دچار تنش و استرس برای خرید کردن نمی‌شوید؛ یک راست به سراغ چیزهایی می‌روید که لازم دارید و برایش از قبل لیست تهیه کرده‌اید. با این کار شاید متوجه شوید بیش از کُت و پیراهن به جوراب نیاز دارید!

احساسی نباشید و جلوی خودتان را بگیرید! بله به همین سادگی. حتما در هنگام خرید یک کفش، یک کت، یک دامن، یک پیراهن یا تاپ جذاب به چشم شما می‌خورد و پول کافی هم برای خرید دارید، اما نباید از لیست خود خارج شوید، آن هم برای یک خرید احساسی و هیجانی! اگر کمی فکر کنید و دچار علاقه به خرید احساسی نباشید و منطقی عمل کنید در بسیاری از موارد ممکن است چیزی نخرید. خطر خرید احساسی در بازار شب عید زیادتر از مواقع دیگر است.

بودجه خود را مشخص کنید و از آن کوتاه نیایید. در مورد بودجه خرید لباس تصمیم‌گیری کنید. البته میزان بودجه به لباس‌هایی که نیاز دارید نیز بستگی دارد. برای انتخاب لباس مناسب حتماً به قیمت آن نیز توجه کنید. به خاطر علاقه به یک لباس خاص بودجه خود را افزایش ندهید.

مغازه‌های مختلف را ببینید و در اولین مغازه دست به خرید نزنید. هر مغازه جنسی را ارزان می‌دهد و شما با کمی جست‌وجو می‌توانید گزینه‌های ارزان‌تر، باکیفیت‌تر و حتی زیباتری پیدا کنید.

با این وضعیت شب عید امسال برای خرید به کجا برویم که بتوانیم لیست خود را کامل تهیه کنیم و شاهد تنوع کالا و قیمت رقابتی باشیم؟ پیشنهاد ما حضور در بازار تهران و خرید از واحدهای پرشمار بازار بزرگ دلگشا است.

مجتمع تجاری دلگشا؛ تنوع کم‌نظیر و قیمت رقابتی

مجتمع تجاری دلگشا در مساحت ۵۰ هزارمتری ساخته شده است. به گفته مدیران این مرکز خرید ۱۶۰۰ واحد تجاری در ۱۰ طبقه در آن فعالیت می‌کنند. این یعنی تنوع گسترده در انتخاب، تنوعی که در نوع خود و حتی در بازار تهران کم نظیر است.

«هر چی بخواهید‎‎‏‏ دارد.» این توصیف یکی از خریدان دلگشا است که اخیرا از این مرکز تجاری خرید کرده است. تنوع کم‌نظیر لباس، به خصوص لباس‌های زنانه چنان بالاست که گاه شما را در انتخاب مردد می‌کند. از کالاهای لوکس تا کالاهای اقتصادی گزینه‌های زیادی پیش روی شما است و انتخاب بسیار گسترده است.

لباس ارزان و با کیفیت عید از کجا بخریم؟ / مجتمع دلگشا؛ جایی که باید از آن خرید کنید

تمام این تنوع در حالی است که دلگشا هنوز به ۱۰۰ درصد ظرفیت خود نرسیده است و هر روز در حال تکمیل شدن و تجربه حضور مغازه‌های جدید است.

دلگشا؛ بزرگ، در دسترس و با کیفیت

در ادامه با هم نگاهی داریم به مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید دلگشا، مرکز خریدی که وسعت و تنوع خود نظر بسیاری را جلب کرده و حسابی به چشم آمده است.

دلگشا؛ مرکز خریدی در دسترس

دلهره هر کسی که قصد رفتن به بازار را دارد ترافیک و شلوغی است. این مزیت دلگشا است که با وسایل نقلیه داخل بازار به سادگی می‌توان به آن رسید. مترو ۱۵ خرداد تنها چند دقیقه با این مرکز خرید فاصله دارد.

امکانات رفاهی مناسب

در مراکز خرید بازار داشتن فودکورت مجهز چندان مرسوم نیست اما فود کورت این مجموعه تمام نیازهای غذایی شما را برآورده می‌کند. کافه‌های هر طبقه به شما فرصت تنفس می‌دهد و سرویس بهداشتی همیشه تمیز است. سیستم هواسازی مدرن این مجموعه هم در نوع خود جالب است و اجازه نمی‌دهد هیچ‌گاه حس بدی از نظر تنفس داشته باشید.

لباس ارزان و با کیفیت عید از کجا بخریم؟ / مجتمع دلگشا؛ جایی که باید از آن خرید کنید

امنیت بالا

مرکز خرید دلگشا از امن‌ترین نقاط منطقه به حساب می‌آید و شما می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید و هیچ نگرانی خاصی نداشته باشید.

پارکینگ از راه خواهد رسید

پارکینگی در خیابان خیام و در نزدیکی سرای دلگشا در حال ساخت است که نه تنها فضای پارکینگ خریداران، فروشندگان و بارانداز آن‌ها خواهد بود بلکه به کاهش مشکلات ترافیک محله کمک می‌کند.

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما