جدیدترین قیمت روز خودرو در بازار اسفند / قیمت این خودرو امروز تغییری نکرد !

رشد قیمت خودروها برای دهمین روز پیاپی ادامه یافت و بررسی‌ها از افزایش ۵ تا ۴۰ میلیونی خودروها در روز جاری حکایت می‌کند.

جدیدترین قیمت روز خودرو در بازار اسفند / قیمت این خودرو امروز تغییری نکرد !

 روند صعودی بازار خودرو در معاملات امروز هم ادامه داشت و شاهد افزایش  ۱/۸۶ درصدی شاخص خودروی فردای اقتصاد بودیم. در این میان، شاخص قیمت خودروهای داخلی افزایش ۱/۹درصدی داشت و خودروهای چینی نیز حدود ۱/۸۹ درصد گران‌تر شدند. به نظر می‌رسد رشد ادامه‌دار نرخ ارز در کنار چشم‌انداز صعودی انتظارات تورمی موجب شده تا قیمت بسیاری از این خودروها به ارقام بی‌سابقه‌ای برسد. این در حالی است که اخبار منتشر شده در خصوص واردات خودرو هم نتوانست مانع از رشد قیمت‎ها در این بازار شود.

در میان خودروهای داخلی، خودروی پرتقاضای پراید بدون تغییر در محدوده ۳۱۵ میلیون تومان باقی ماند. قیمت پراید وانت هم با افزایش ۴ میلیون تومانی، در سطح ۲۸۵ میلیون تومان قرار گرفت. آخرین قیمت کوییک R‌ دستی نیز ۳۷۷ میلیون تومان است که حاکی از رشد ۷ میلیون تومانی قیمت آن است.

قیمت تیبا هاچبک ۱/۷۱ درصد رشد کرد و به ۳۵۷ میلیون تومان رسید. قیمت خودرو ساینا دستی EX هم با افزایش قیمت همراه شد و با رشد ۱/۹۷درصدی در قیمت ۳۶۲ میلیون تومان معامله شد.

نرخ خودروی شاهین هم با صعود ۱۱ میلیون تومانی، امروز به ۶۲۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز ۵۴۵ میلیون تومان معامله شد که نشان از رشد ۱۰ میلیون تومانی آن در یک روز دارد.

قیمت پژو پارس سال هم امروز ۱۰ میلیون تومان افزایش داشت و به ۵۴۰ میلیون تومان رسید. قیمت سمند LX ساده با ۱/۹ درصد افزایش به ۵۳۵ میلیون تومان رسید. رانا پلاس هم امروز ۵۲۸ میلیون تومان قیمت خورد.

خودروهای چینی نیز همگی رشد قیمت داشتند. به طوری که جک S۵ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ به بیش از ۱۵۵۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت چری تیگو۷ امروز ۳۰ میلیون تومان گران شد و به ۱۶۹۰ میلیون تومان رسید. هایما S۷ نیز با پایداری در مدار صعودی، ۱۵۴۰میلیون تومان معامله می‌شود.

نرخ خودروی ام‌وی‌ام X۲۲ (اتوماتیک اسپرت اکسلنت ۱۴۰۰) با صعود ۰/۶۹ درصدی، امروز به ۸۸۰ میلیون تومان رسید. ام‌وی‌ام X۳۳ S (نیوفیس) نیز با رشد ۲۰ میلیون تومانی حوالی ۱۰۸۵ میلیون تومان قیمت خورد.

دست آخر، قیمت دیگنیتی مدل ۱۴۰۰ هم امروز (شنبه ۶ اسفندماه) ۳۷ میلیون تومان رشد داشته است و ۲۰۶۴ میلیون تومان قیمت خورد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما