این خودرو در بازار 25 میلیون ارزان شد / در بازار اسفند چند بخریم خوبه ؟!

رشد قیمت خودروها در حالی ادامه دارد که میانگین قیمت خودروها در معاملات امروز ۱/۹۷ درصد دیگر افزایش یافت. به طوری که بررسی‌ها نشان از افزایش ۵ تا ۴۰ میلیونی خودروها در روز جاری دارد.

این خودرو در بازار 25 میلیون ارزان شد / در بازار اسفند چند بخریم خوبه ؟!

 روند صعودی بازار خودرو در معاملات امروز هم ادامه داشت و شاهد افزایش ۱/۵ درصدی میانگین قیمت خودروهای داخلی و چینی بودیم. در این میان، شاخص قیمت خودروهای داخلی افزایش ۱/۴۴ درصدی داشت و خودروهای چینی نیز حدود ۱/۵۹ درصد گران‌تر شدند. به نظر می‌رسد رشد نرخ ارز در کنار چشم‌انداز صعودی انتظارات تورمی موجب شده تا قیمت بسیاری از این خودروها به ارقام بی‌سابقه‌ای برسد.  

در میان خودروهای داخلی، خودروی پرتقاضای پراید با افزایش ۱/۶۱ درصدی در محدوده ۳۱۵ میلیون تومان قرار گرفت. قیمت پراید وانت هم بدون تغییر در سطح ۲۸۱ میلیون تومان باقی ماند. آخرین قیمت کوییک R‌ دستی نیز ۳۷۰ میلیون تومان است که حاکی از رشد ۷ میلیون تومانی قیمت آن است.

قیمت تیبا ۱/۷۴ درصد رشد کرد و به ۳۵۵ میلیون تومان رسید. قیمت خودرو ساینا دستی EX هم برای چهارمین روز متوالی با افزایش قیمت همراه شد و با رشد ۶ میلیون تومانی در قیمت ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد. نرخ خودروی شاهین هم با صعود ۱۱ میلیون تومانی، امروز به ۶۱۴ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ۲ در این روز ۵۳۵ میلیون تومان معامله شد که نشان از رشد ۱۰ میلیون تومانی آن در یک روز دارد. قیمت پژو پارس سال هم ۱۰ میلیون تومان افزایش داشت و به ۵۳۰ میلیون تومان رسید. قیمت سمند LX  ساده با ۱/۹۴ درصد افزایش به ۵۲۵ میلیون تومان رسید. رانا پلاس هم  با افزایش ۱۰میلیون تومانی امروز ۵۱۸ میلیون تومان قیمت خورد.

خودروهای چینی نیز اغلب رشد قیمت داشتند. به طوری که جک S۵ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ به بیش از ۱۵۲۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت چری تیگو امروز ۳۰ میلیون تومان گران شد و به ۱۶۶۰ میلیون تومان رسید. هایما S۷ نیز با افزایش ۱۵ میلیون تومانی قیمت، ۱۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. نرخ خودروی ام‌وی‌ام X۲۲ (اتوماتیک اسپرت اکسلنت ۱۴۰۰) با صعود ۱۷ میلیون تومانی، امروز به ۸۷۵ میلیون تومان رسید. در مقابل، ام‌وی‌ام X۳۳ S (نیوفیس) نیز با افت ۲۵ میلیون تومانی حوالی ۱۰۲۰ میلیون تومان قیمت خورد. دست آخر، قیمت دیگنیتی مدل ۱۴۰۰هم امروز (چهارشنبه ۳ اسفندماه) ۳۹ میلیون تومان رشد داشته است و ۲۰۲۷ میلیون تومان قیمت خورد. در این میان بررسی‌ها نشان می‌دهد میانگین افزایش قیمت ۱۰ خودروی چینی مورد بررسی در یک روز گذشته، حدود 19 میلیون تومان بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما