افزایش 22 میلیونی قیمت این خودرو پر طرفدار در بازار

رصد بازار از رشد ۲۲ میلیونی «شاهین» در بازار امروز حکایت دارد، رشدی که از ابتدای هفته جاری استارت آن زد شد.

افزایش 22 میلیونی قیمت این خودرو پر طرفدار در بازار
 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها با رشد ۲ تا ۲۲ میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند و بیشترین رشد قیمت به شاهین رسید. تداوم رشد نرخ دلار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو رشد قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند.

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۶۵۰ میلیون تومان شد و رشد ۲۲ میلیونی داشت شاهین از ابتدای هفته جاری به دفعات رشد قیمت داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این رشد همچنان ادامه دارد. اما براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» بدون تغییر در بازار ۳۷۵ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار ۳۷۹ میلیون تومانی شد و رشد ۵ میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۶۸ میلیون قیمت خورد و رشدی ۵ میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش۲ میلیون تومانی داشت و ۳۵۷ میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم افزایش ۲ میلیونی داشت و در بازار ۳۷۵ میلیون تومان دست به دست شد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما