افزایش 22 میلیونی قیمت این خودرو در بازار / شاهین گران شد !

اسفند 1401رصد بازار از رشد 22 میلیونی «شاهین» در بازار امروز حکایت دارد، رشدی که از ابتدای هفته جاری استارت آن زد شد.

افزایش 22 میلیونی قیمت این خودرو در بازار / شاهین گران شد !

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها با رشد 2 تا 22 میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند و بیشترین رشد قیمت به شاهین رسید. تداوم رشد نرخ دلار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو رشد قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 650 میلیون تومان شد و رشد 22 میلیونی داشت شاهین از ابتدای هفته جاری به دفعات رشد قیمت داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این رشد همچنان ادامه دارد. اما براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» بدون تغییر در بازار 375 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 379 میلیون تومانی شد و رشد 5 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 368 میلیون قیمت خورد و رشدی 5 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش2 میلیون تومانی داشت و 357 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش 2 میلیونی داشت و در بازار 375 میلیون تومان دست به دست شد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما